وايسا دنيا وايسا دنيا .

وايسا دنيا

پوشش‌هاي بيمه اتومبيل و تأثير آن بر كاهش ريسك حوادث رانندگي

پوشش‌هاي بيمه اتومبيل و تأثير آن بر كاهش ريسك حوادث رانندگي

 

بيمه شخص ثالث يكي از پوشش‌هاي بيمه اتومبيل است كه به شما كمك مي‌كند در صورت وقوع تصادفات رانندگي، هزينه‌هاي جبران خسارت‌هاي مالي به اشخاص ثالث و خسارت‌هاي مربوط به اموال را پرداخت كنيد. در اين مقاله، به بررسي نقاط قوت بيمه شخص ثالث و پوشش‌هاي مختلف آن مي‌پردازيم.

 

1- جبران هزينه‌هاي مالي اشخاص ثالث: يكي از اهداف اصلي بيمه شخص ثالث، جبران هزينه‌هاي مالي افراد ثالث در صورت وقوع تصادفات رانندگي است. اين پوشش به شما كمك مي‌كند تا هزينه‌هاي پرداختي به افراد ثالث را پوشش دهيد و در نتيجه، از مسائل قانوني و مالي بعدي جلوگيري كنيد.

 

2- جبران هزينه‌ها و خسارت‌هاي جاني به سرنشينان اتومبيل: بعضي از بيمه شخص ثالث، پوشش خسارت‌هاي مربوط به جان و صدمات بدني سرنشينان خودرو را نيز پوشش مي‌دهند. در صورت وقوع تصادفات رانندگي، اين پوشش به شما كمك مي‌كند تا هزينه‌هاي پرداختي به سرنشينان خودرو را پوشش دهيد و به ايشان كمك كنيد تا هزينه‌هاي درماني و درمان‌هاي تكميلي را پرداخت كنند. همچنين، در صورت وقوع حوادث جاني، اين پوشش مي‌تواند به خانواده‌هاي سرنشينان خودرو در پرداخت هزينه‌هاي قراردادي كمك كند.

 

3- پوشش هاي مختلف در بيمه شخص ثالث: بيمه شخص ثالث شامل پوشش هاي مختلفي مي‌شود كه شامل پوشش در برابر تصادفات خودرويي، پوشش در برابر سرقت، پوشش در برابر آتش سوزي، پوشش در برابر طوفان و سيلاب، پوشش در برابر تصادفات پاركينگ و پوشش در برابر تصادفات خودرويي با حيوانات مي‌شود. بهتر است قبل از خريد بيمه شخص ثالث، شرايط و پوشش‌هاي مختلف هر يك از اين پوشش‌ها را دقيق بررسي كنيد و با مشاوران بيمه صحبت كنيد تا از انتخاب درست براي خودتان اطمينان پيدا كنيد.

 

4- پوشش در برابر تصادفات ساختگي: بايد توجه داشت كه بيمه شخص ثالث پوششي براي تصادفات ساختگي ندارد و در صورت بروز چنين حادثه‌اي، شركت بيمه هيچ گونه خسارتي را پرداخت نمي‌كند. لذا، بايد از بروز تصادفات ساختگي پرهيز كنيد واز رعايت قوانين و مقررات راهنمايي كننده رانندگي پيروي كنيد.

 

5- پوشش در برابر خسارت‌هاي جاني جنين: يكي از سوالاتي كه براي بسياري از افراد مطرح مي‌شود، تحت پوشش قرار گرفتن جنين در صورت وقوع تصادفات رانندگي است. بايد گفت كه بيمه شخص ثالث، خسارت‌هاي جاني وارده به جنين را نيز پوشش مي‌دهد. با اين حال، بايد توجه داشت كه ميزان ديه سقط جنين بسيار تاثيرگذار است و براساس سن و شرايط جنين محاسبه مي‌شود.

a4_xipa.jpg

نحوه پرداخت ديه جنين

 

 براي پرداخت ديه جنين، بايد به مبلغ مشخصي كه براساس سن و شرايط جنين تعيين شده است، توجه كرد. در سال ۱۴۰۲، ميزان ديه سقط جنين براي جنين‌هايي با سن مختلف برابر با زير‌مجموعه‌هاي زير است:

 

- جنين ۲ هفته‌اي: ۲ صدم ديه با مبلغ ۱۸ ميليون تومان

- جنين ۱ ماهه: ۴صدم ديه با مبلغ ۳۶ ميليون تومان

- جنين ۸ هفته‌اي: ۶صدم ديه با مبلغ ۵۴ ميليون تومان

- جنين ۱۲ هفته‌اي: ۷۲ ميليون تومان

- جنين ۱۶ هفته‌اي مونث: ۴۵۰ ميليون تومان

- جنين ۱۶ هفته‌اي مذكر: ۹۰۰ ميليون تومان

- جنين ۱۶ هفته‌اي بدون تعيين جنسيت: ۶۷۵ ميليون تومان

 

همچنين، بايد توجه داشت كه بر اساس نظر مشورتي قوه قضاييه، حكم تبصره ماده ۵۵۱ قانون مجازات اسلامي مبني بر يكسان‌ سازي ديه زن و مرد در مورد جنين نيز، قابل اجرا است. با اين تفسير، تفاوت ديه جنين دختري كه روح در شش ماهگي خود را از دست داده با ديه جنين پسري كه روح در هفده هفتهگي خود را از دست داده، برابر خواهد بود و با توجه به تعيين جنسيت جنين، مبلغ ديه بر اين اساس محاسبه خواهد شد. مطالبي كه شايد مورد علاقه شما باشد: بيمه شخص ثالث ايران  ،  قيمت بيمه ثالث ايران  ،  استعلام بيمه شخص ثالث ايران  ،  قيمت بيمه بدنه ايران  و مطالب ديگر را دنبال نماييد.

 

 

به طور كلي، بيمه شخص ثالث در كاهش ريسك حوادث رانندگي موثر است. با اين حال، براي انتخاب يك بيمه شخص ثالث مناسب براي خود، بايد به شرايط و پوشش‌هاي مختلف هر يك از بيمه‌ها دقت كرد و با مشاوران بيمه صحبت كرد تا بهترين تصميم را در خريد بيمه شخص ثالث براي خودتان بگيريد. همچنين، بايد هميشه به قوانين و مقررات رانندگي پايبند بوده و از رعايت اصول ايمني در رانندگي، مانند استفاده از كمربند ايمني، رعايت سرعت مجاز، فاصله ايمن با خودروهاي ديگر و ... پيروي كرد. با اينكه بيمه شخص ثالث به شما كمك مي‌كند هزينه‌هاي حوادث رانندگي را كاهش دهيد، اما بهترين روش پيشگيري از وقوع حوادث است.

 

بيمه شخص ثالث ايران

قيمت بيمه ثالث ايران

استعلام بيمه شخص ثالث ايران

قيمت بيمه بدنه ايران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۳۵:۲۲ توسط:saman موضوع:

طراحي سايت در شيراز (حرفه اي + كارآمد) با قيمت عالي 2023تيم راهكارهاي وب

طراحي سايت در شيراز (حرفه اي + كارآمد) با قيمت عالي 2023

در سال ????، دنياي وب ديزاين به دنبال الهام بخشي هاي جديد و فراتر از حدود بوده است. در اينجا، نام و برخي از ايده هاي معروف و شگفت انگيز هفت وب ديزاينر موفق را معرفي مي كنيم كه مي تواند براي طراحان وب الهامبخش باشد:

وب سايت را مطابق با استانداردهاي مدرن طراحي نماييد.

1. جنيسيس پارك (Genesis Park)

 

جنيسيس پارك يكي از ديزاينر هاي برجسته و موفق در دنياي وب است. او با طراحي وبسايت هايي كه متمركز بر تجربه كاربري هستند، خود را برجسته كرده است.

 

2. راسل وايت (Russell White)

 

راسل وايت يك طراح وب ساده ولي الهام بخش است. او با طراحي وبسايت هاي كوچك و زيبا، به عنوان يكي از نمونه هاي الهام بخش براي طراحان وب شناخته شده است.

 

3. كائوري كنتو (Kawori Konto)

 

كائوري كنتو يك ديزاينر وب ژاپني است كه با طراحي وبسايت هاي جذاب و خلاقانه، بازار ژاپن را به خود اختصاص داده است.

 

4. جون نيل (June Neal)

 

جون نيل يكي از طراحان وب معروف در دنياي شبكه هاي اجتماعي است. او با طراحي وبسايت هايي كه قابل تعامل هستند و روي كاربران متمركزند، خود را برجسته كرده است.

 

5. سوفيا بيولين (Sofia Bullen)

 

سوفيا بيولين يكي از ديزاينر هاي وب الهام بخش در بريتانيا است. او با طراحي وبسايت هايي كه متمركز بر رنگ و فرم هستند، خود را برجسته كرده است.

 

6. ديويد لو (David Lu)

 

ديويد لو يكي از طراحان وب موفق است كه با طراحي وبسايت هايي كه متمركز بر پويايي و حركت هستند، خود را برجسته كرده است.

 

7. لانا دوين (Lana Dwayne)

 

لانا دوين يكي از ديزاينر هاي وب معروف در زمينه نمايش تصاوير است. او با طراحي وبسايت هايي كه متمركز بر تصاوير و عكس هستند، خود را برجسته كرده است.

 

8. ناتاليا لارينگ (Natalia Laring)

 

ناتاليا لارينگ يكي از ديزاينر هاي وب موفق در زمينه صفحات وب كوچك و ساده است. با طراحي وبسايت هايي كه ظاهري

ساده و خلاقانه دارند، او به عنوان يكي از نمونه هاي الهام بخش براي طراحان وب شناخته شده است.

 

9. جيمز مورگان (James Morgan)

 

جيمز مورگان يكي از ديزاينر هاي وب پيشرو در زمينه طراحي وبسايت هاي مرتبط با فضاي مجازي است. با استفاده از طراحي هاي خلاقانه، او توانسته است خود را به يكي از اساتيد در زمينه طراحي وب تبديل كند.

 

اين نمونه هاي الهام بخش، نشان دهنده توانايي طراحان وب براي ايجاد وبسايت هاي جذاب و متفاوت هستند. با توجه به تغييرات و تحولات پيوسته در دنياي وب، طراحان با استفاده از اين نمونه ها و ديده شدن آثار آن ها، مي توانند طرح هاي خلاق و مناسبي را براي وبسايت هاي خود ايجاد كنند.

طراحي سايت در اصفهان | بهترين و جذاب ترين | تيم راهكارهاي وب

طراحي سايت در تهران ?جذاب ترين در 1402 | - تيم راهكارهاي وب

طراحي سايت در شيراز (حرفه اي + كارآمد) با قيمت عالي 2023

مجيد جليلي - تيم راهكارهاي وب

منبع : تيم بزرگ راهكارهاي وب  websolutiontools.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۷:۲۲ توسط:saman موضوع:

تحقيق سوء ظن

تحقيق سوء ظن داراي 17 صفحه با فرمت پي دي اف تهيه شده است



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

تحقيق سوء ظن


برچسب: تحقيق,سوء,ظن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۷:۴۰ توسط:saman موضوع:

طراحي بسته بندي مواد غذايي

طراحي بسته بندي مواد غذايي

 

طراحي بسته بندي مواد غذايي و  چاپ و بسته بندي گاهي اوقات مي تواند بسيار ترسناك به نظر برسد، حتي اگر يك طراح گرافيك حرفه اي باشيد. اين يك چيز است كه بخواهيد پيام برند خود را به طور موثر منتقل كنيد، اين يك بازي توپ ديگر است كه سعي مي كنيد مطمئن شويد كه الزامات برچسب را با آژانس استانداردهاي غذايي محلي خود رعايت مي كنيد. اما با هر چيز دلهره آور، زماني كه بدانيد چگونه آن را انجام دهيد چندان ترسناك نيست.

 

 

از زمان همه‌گيري، عادات خريد مصرف‌كنندگان با تغيير تمركز از سوپرماركت‌ها به حمايت از مراكز غذايي محلي و مارك‌هاي مستقل كوچك تغيير كرده است. در حالي كه بسياري از ما براي اولين بار پخت خمير ترش را امتحان مي‌كرديم، بسياري ديگر از قرنطينه(هاي) استفاده كردند تا با راه‌اندازي مارك‌هاي غذايي خود مانند نانوايي‌هاي باتر و كراست، عشق خود به پخت و پز و پخت را به سطح بالاتري برسانند. اگر جزو آن دسته هستيد و به دنبال كسب درآمد از علايق آشپزي خود هستيد، پس اين مقاله براي شما مناسب است!

z1_f22g.jpg

 

    سه سوال كه قبل از شروع فرآيند طراحي بايد از خود بپرسيد

 

چه در حال راه‌اندازي يك محصول غذايي جديد باشيد و به يك طراح توضيح دهيد يا خودتان محصول را طراحي كنيد، اولين گام در اين فرآيند، از بين بردن پيام‌هاي برندتان است. در زير سه سوال وجود دارد كه بايد در حين ترسيم استراتژي برند خود قبل از ورود به فرآيند طراحي از خود بپرسيد.

 

 

    1. محصول چيست؟

 

نوع محصولي كه بسته بندي مواد غذايي را براي آن ايجاد مي كنيد، در نهايت نوع طراحي شما را تعيين مي كند. به عنوان مثال، اگر شكلات‌هاي دسته‌اي كوچك را با برچسب قيمت ممتاز مارك‌گذاري مي‌كنيد، اين موضوع بر نوع فونت‌ها، سبك‌هاي تصوير و گزينه‌هاي بسته‌بندي در مقايسه با توليد در مقياس بزرگ يك ماده غذايي با قيمت ارزان‌تر تأثير مي‌گذارد.

 

 

    2. چه كسي محصول شما را مي خرد؟

 

مهم است كه در ذهنيت مخاطبان هدف خود كاوش كنيد. محصول مورد نظر چه كساني است و چگونه هستند؟ اين كمك مي كند تا تصويري از مشتري ايده آل خود بسازيد تا بتوانيد نحوه صحبت كردن با آنها را بهتر درك كنيد.

 

به عنوان مثال، اگر زنان هزاره‌اي را هدف قرار مي‌دهيد كه درآمد بالايي دارند، درباره انواع برندهايي كه مخاطبان هدف شما مي‌خرند، چقدر براي محصولات مشابه هزينه مي‌كنند و به چه سبك بسته‌بندي مواد غذايي جذب مي‌شوند، تحقيق كنيد. اين يك تابلوي خلق و خوي از ساير مارك هاي مواد غذايي ايجاد مي كند كه شما را تشويق مي كند تا در طيف محصول ايده آل مخاطبان خود ايجاد كنيد.

 

 

    3. برند و محصول خود را چگونه توصيف مي كنيد؟

 

يكي ديگر از تمرينات عالي هنگام ترسيم چشم انداز خود براي برند و محصول خود اين است كه به برند خود به عنوان يك شخصيت فكر كنيد. از چه كلماتي براي توصيف برند خود استفاده مي كنيد، و از آنجا مي توانيد به اين فكر كنيد كه چگونه از نظر بصري كار مي كند. آيا برند شما مانند شير جو دوسر Minor Figures سرگرم‌كننده و گياه‌خوار است؟ شما مي توانيد از اين نكات شخصيتي براي ترجمه انواع حروف و سبك هاي تصويري كه ممكن است استفاده كنيد استفاده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۳۶:۰۲ توسط:saman موضوع: