وايسا دنيا وايسا دنيا .

وايسا دنيا

انواع پمپ خانگي

انواع پمپ خانگي

 

1 پمپ خانگي نيم اسب

 

يكي از انواع پمپ هاي خانگي پمپ هاي نيم اسب مي باشند كه در ظرفيت هاي پايين ساخته مي گردند و براي مصارف خانگي و ويلاهاي كوچك كاربردي هستند.

 

به صورت تك فاز در قيمت و حجم پايين توليد مي گردند. از مزيت و خواص اصلي اين پمپ ها مي توان به كم صدا بودن آن ها توجه داشت.

 

پمپ خانگي يك اسب بشقابي

 

اين نوع از پمپ ها براي ساختمان هايي با تعداد طبقات حداكثر سه واحد مناسب مي باشند.

 

پمپ خانگي بشقابي از گروه پمپ هاي سانتريفيوژي (شعاعي) مي باشند.

5s_image1.jpg

پمپ خانگي يك اسب جتي

 

قسمت جلويي در اين نوع پمپ خانگي ساختار كشيده را داراست.

 

از مكانيزم ايجاد خلاء براي مكش آب در اين پمپ ها استفاده شده است كه

باعث مي شود جريان تخليه و پمپاژ آب به آرامي و يكنواختي صورت بگيرد.

 

4 پمپ خانگي دو پروانه اي

 

قدرت اين نوع پمپ ها از موارد قبلي بيشترمي باشد و براي ساختمان هاي پنج طبقه به بالا و صنعت كشاورزي مناسبمي باشند.

از معايب اين نوع پمپ ها مي توان به قيمت بالا و پرسروصدا بودن توجه داشت.

انواع پمپ خانگي

 

در قسمت بعدياين پست به انواع پمپ خانگي بر اساس برندهاي معروف در بازار پرداخته ايم.

 

انواع پمپ خانگي ايتاليايي

پمپ هاي آب ايتاليايي معروف ترين پمپ هاي موجود در بازارند. پمپ آب بر اساس دبي آب، ارتفاع ساختمان و فشار مورد نياز انتخاب مي شود. معروف ترين برند هايي كه در بازار هستند:

 

پمپ آب پنتاكس (Pentax)

پمپ آب  لوارا (Lowara)

پمپ آب  ابارا (Ebara)

پمپ آب  داب (DAB)

پمپ آب  پدرولو (Pedrollo)

پمپ آب  اسپروني (speroni)

 تجهيزات ضروري براي راه اندازي پمپ

 

1 شير صافي

 

شير صافي از ورود مواد و گل ولاي هاي موجود در لوله هاي آب به داخل پمپ جلوگيري مي كند.

شير صافي قبل از لوله مكش آب پمپ قرار گرفته است و از آسيب رسيدن به پمپ جلوگيري مي نمايد.

2 شير يك طرفه

 

شير يك طرفه از برگشت آب به درون پمپ جلوگيري به عمل مي آورد.

زماني كه شير يك طرفه باز مي شود مقاومتي در مسير عبور سيال وجود ندارد؛ اما

به محض كم شدن فشار سيال دريچه عبور شير يك طرفه به صورت اتوماتيك بسته مي شود.

3 لرزه گير

 

در پمپ هاي با ظرفيت بالا به علت وجود داشتن ارتعاشات در سيستم از لرزه گير استفاده مي گردد كه

اين كار از آسيب زدن به لوله ها و جابجايي آن ها جلوگيري به عمل مي آورد. لرزه گيرها در دو طرف پمپ هاي بزرگ نصب مي شوند.

4 شاسي

 

از شاسي ها براي ثابت كردن محل پمپ استفاده ميگردد. شاسي ها از به وجود آمدن لرزه و ارتعاش در سيستم جلوگيري مي كنند.

 

فروشگاه اينترنتي چلونگر ارائه كننده انواع پمپ هاي خانگي با قيمت مناسب و باكيفيت مي باشد،براي ديدن نمونه پمپ ها به سايت چلونگر مراجعه كنيد.

 


برچسب: انواع پمپ خانگي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۳:۳۴ توسط:saman موضوع:

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش يازدهم

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش يازدهم

خريد اينترنتي كتاب – كاواك

آليو كيتريج | اليزابت استروت | مترجم: احسان شفيعي زرگر و سما قرايي | نشر گيسا

رمان آليو كيتريج در نظر ديگران، شخصيتي كله شق، مهربان و اغلب غيرقابل پيش‌بيني دارد. او كه معلمي بازنشسته در شهري ساحلي و كوچك در ايالت مين است، با بالاتر رفتن سنش تلاش مي‌كند تا با تغييرات ايجاد شده در زندگي‌اش كنار بيايد. او زني است كه به باطن زندگي اطرافيانش مي‌پردازد و موفقيت‌ها و شكست‌هايشان را عميقا نظاره مي‌كند. همسر آليو، پيروي فلسفه‌ي رواقي گري است و رابطه‌ي ميان آن‌ها، نه آن قدر متزلزل است كه از هم بپاشد و نه آن قدر مستحكم كه از آن، راضي و خشنود باشند.

دوره‌گردها |  پل هاردينگ | مترجم: مجتبي ويسي | انتشارات مرواريد

پيرمردي بر بستر در آستانه‌ي مرگ است. مرزهاي زمان كه در حافظه‌اش برداشته مي‌شود، او نيز به سوي گذشته‌اي دور رهنمون مي‌شود. هم آنجاست كه پدرش را باز مي‌يابد و از نو در قالب يك نوجوان فرو مي‌رود؛ بازمي‌گردد به زيستي سرشار از شگفتي و رنج…
رمان دوره‌گردها، مكاشفه‌اي قصيده‌وار است در باب عشق، فقدان، و زيبايي سهمگين طبيعت؛ اثري كه در آن واحد، هم مرثيه است، هم مالامال از شور زندگي.

جوخه زمان | جنيفر اگان | مترجم: فروغ تالوصمدي | انتشارات دردانش بهمن

جوخه‌ي زمان، كتابي درباره‌ي تعامل زمان و موسيقي، تاب آوردن و جان به در بردن است؛ درباره‌ي هيجانات و دگرگوني‌هايي است كه حتي با گذراترين نقطه‌هاي پيوستگي در سرنوشت انسان‌ها، به جريان مي‌افتند و بالفعل مي‌شوند. اين رمان، اثري زيركانه، تكان‌دهنده و هيجان‌انگيز از يكي از برجسته‌ترين نويسندگان زمان است. روايت يكپارچه و مسحوركننده ي جنيفر اگان، اتفاقات زندگي دو شخصيت را پي مي‌گيرد: بني سالازار، مردي سالخورده كه در گذشته، خواننده‌ي سبك پانك راك و تهيه‌كننده‌ي موسيقي بوده است و ساشا، زن جواني با مشكلات فراوان اما پرشور و اشتياق كه به تازگي به استخدام بني درآمده است.

 

?+


برچسب: برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش يازدهم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۳۱:۳۳ توسط:saman موضوع:

زيبايي و تنوع درب پاركينگ وروردي و حفاظ درب حياط و ويلا

زيبايي و تنوع درب پاركينگ وروردي و حفاظ درب حياط و ويلا

معمولا درب ورودي پاركينگ و ويلا بايد زيبايي و تنوع در ساخت داشته باشيد. بيشتر افرادي كه ميخواهند درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا را خريداري كنند در كنار عملكرد، بيشتر به ويژگي هاي زيبايي نماي آن اهميت مي دهند. اين درب ها در واقع تردد شما را به ويلا ممكن مي سازند و به همين دليل هم بهتر است كه علاوه بر زيبايي به كيفيت آن نيز توجه كنيد.
معمولا اينطور گفته مي شود كه خريد درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا نسبت به خريد درب هاي ديگر سخت تر است. شما بعضا ميخواهيد براي خانه خود اين درب ها را خريداري كنيد و شايد بخواهيد ويلاي خود را با دربي زيبا مزين كنيد. در اين حال بايد دقت داشته باشيد كه خريد اين نوع درب ها به شما اجازه مي دهند كه همزمان با زيبايي امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد كنيد پس بهترين راه اين است كه هر دو مورد را در نظر داشته باشيد.
به طور كل اما تنوع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا بسيار بيشتر از تنوع درب هاي معمولي است. اين نوع درب ها با اينكه در جنس هاي مختلفي مانند چوبي و همچنين آهني ساخته مي شوند اما به شما اجازه خواهند داد كه همچنان هم زيبايي و هم تنوع خانه خود را حفظ كنيد.

دوام درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا

شايد تصور كنيد كه تنها انواعي از درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا امنيت را براي شما ايجاد خواهد كرد كه آهني است و نوع چوبي آن شما را دچار مشكل خواهد كرد. در اين حال نكته اي كه بايد بدانيد اين است كه اين نوع درب ها اگر از نوع چوبي باشند باز هم براي شما ايمن خواهند بود  و هيچ تفاوت خاصي از نظر امنيتي ندارند. اينكه شما بتوانيد دربي را خريداري كنيد كه دوام بالايي دارد در عين اينكه كار شما را براي سال هاي بعد راحت تر خواهد كرد، به شما اجازه مي دهد كه امنيت را نيز فراهم كنيد.

خريد درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا

دقت داشته باشيد كه بعضا پيش آمده است كه شما هم ويلاهايي را با انواع درب هاي مختلف ديده ايد. يكي از مهم ترين ويژگي هاي درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا اين است كه شما ميتوانيد آن را تعويض كنيد. ممكن است كه پس از گذشت چندين سال، درب شما نماي اوليه خود را از دست بدهد و به همين دليل هم شما علاقه مند به خريد انواع جديدي از اين درب ها باشيد. در اين حال بهترين كاري كه ميتوانيد انجام دهيد اين است كه اين كا را توسط يك نمايندگي در اين زمينه انجام دهيد و درب خود را تعويض كنيد. انواع نمايندگي هايي كه در حوزه اين نوع درب ها و به ويژه درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا فعاليت مي كنند به شما اين اجازه را خواهند داد كه تمامي آنچه كه نياز داريد را در يك پكيج داشته باشيد. با خريد از يك نمايندگي معتبر، مشكلات خود را در اين زمينه حل كنيد.

حفاظ ليليوم با كاربردي وسيع براي روي ديوار شما


حفاظ ليليوم امروزه انواع مختلفي از حفاظ ها براي ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند كه استفاده از آن ها مي تواند امنيت ساختمان شما را تا حد بسيار زيادي افزايش دهد. يكي از بهترين مدل هايي كه شما ميتوانيد براي ساختمان خود از آن استفاده كنيد حفاظ ليليوم  است كه از جمله لوكس ترين ها نيز به شمار مي آيد. چندين سال از زماني كه اين نوع حفاظ ها جاي نرده هاي قديمي را گرفته اند مي گذرد و هم اكنون حفاظ ليليوم  به عنوان يكي از بهترين انواع حفاظ براي حفظ جهان و همچنين خانه و مال افراد به شمار مي آيد.


 حفاظ ليليوم  چيست؟

يكي از بهترين انواع حفاظ آهني كه ميتوانيد از آن براي خانه و يا ساختمان خود خود استفاده كنيد حفاظ ليليوم  است. اين نوع حفاظ ها معمولا شبيه به يك نيزار آهني خواهند بود كه تنوع، زيبايي و همچنين امنيت را به طور كامل براي شما برآوده خواهند كرد. در بين تمامي انواع حفاظ ها، معماران و همچنين علاقه مندان اين نوع را به عنوان يكي از بهترين ها براي ساختمان مي دانند. اين حفاظ ها در واقع شكل واحدي ندارند و زيبايي عمده آن ها نيز به همين دليل است. اگر شما هم ميخواهيد از اين حفاظ ها براي ساختمان خود استفاده كنيد بايد بدانيد كه ساخت و همچنين طراحي آن ها با وجود اينكه تصور مي شود نيازمند كار خاصي نيست اما باز هم بايد با رعايت نكات بسياري انجام گيرد.


كاربرد حفاظ ليليوم  چيست؟


همانطور كه ميدانيد، حفاظ هاي مختلف كاربردهاي مختلفي دارند. اين نوع از حفاظ ها اما معمولا به شما اين امكان را ميدهند امنيت مكان زندگي و بعضا ساختمان كاري خود را تا حد بسيار زيادي تامين كنيد. اغلب اينطور گفته مي شود كه حفاظ هاي مختلف از نظر كارايي با هم متفاوت هستند و اين تصور هم تا حد بسيار زيادي درست است. البته بايد دقت داشته باشيد كه اين نكته در مورد حفاظ ليليوم  به صورت كامل صدق نمي كند و آنچه كه شما بايد بدانيد اين است كه اين حفاظ ها امنيت خانه شما را تا حد بسيار زيادي ايجاد خواهد كرد.
 

حفاظ ليليوم  روي ديوار


ويژگي حفاظ ليليوم


 حفاظ ليليوم  اما ويژگي هاي مختلفي دارد. از جمله اين ويژگي ها ميتوان به امنيت آن ها اشاره كرد كه ميتوانند براي ساختمان شما تا حد بسيار زيادي مفيد باشند.  مدل هاي مختلفي از اين نوع حصار ها وجود دارد كه جوشكاري هاي آن ها با اتصالات مختلفي انجام مي گيرد. همين نقطه هم باعث مي شود تا جوشكاري با دقت كامل انجام نشود. البته دقت داشته باشيد كه هر چقدر احتمال شكستگي در آن ها بيشتر باشد كيفيت آن ها بيشتر خواهد شد در غير اينصورت ميتوان گفت كه حفاظ ليليوم  شما از كيفيت خوبي برخوردار نيست و بهترين كاري كه ميتوانيد انجام دهيد اين است كه آن را به يك جوشكار نشان دهيد. علاوه بر اين مي توان گفت كه اگر از الكترود هاي معمولي روكش دار استفاده شود بايد پس از هر تك جوش، نقاط مختلف اين حفاظ ها تميز شود و اين يكي از مهم ترين نكته هايي است كه بايد به آن دقت كنيد چرا كه در غير اين صورت رنگ به سطح كار مي چسبد و همين هم به مرور زمان باعث زنگ زدگي و يا پوسيدگي خواهد شد.
در نرده هاي نيزا اما شاخه هاي اصلي و فرعي مستقيما به يك شاسي نصب خواهند شد و در بالا هم در چندين نقطه به هم جوش داده مي شوند. دقت داشته باشيد كه به همين علت است كه نقاط جوشكاري بسيار كمتر خواهد شد و عملا ممكن است كه مشكلات بسياري در اين زمينه ايجاد شود. شما ميتوانيد با استفاده از دستگاه هايي كه جوش co2 دارند و همچنين به جاي الكترود روكشدار از سيم جوش در آن ها استفاده مي شود عملا از به وجود آمدن گل هاي جوش جلوگيري كنيد و همچنين مشكلات ديگري كه در اين زمينه به وجود مي آيد را نيز برطرف كنيد.
 

نصب حفاظ ليليوم

 
حفاظ ليليوم معمولا در طول هاي مختلف توليد مي شود و نمي توان گفت كه مقدار خاصي براي آن ها وجود دارد. در نتيجه ميتوان گفت كه بايد در زمان ديواركشي پليت هايي با آكس هاي يك متر كار گذاشته شود و فاصله صفحاتي كه به عنوان پايه روي ديوار نصب مي شوند نيز مركز به مركز و يا كمتر از يك متر باشد. اگر قبل و يا بعد از ديوار كشي اين نوع حفاظ هاي روي ديوار نصب نشوند بايد روي ديوار هايي با دريل هاي هيلتي و مته هايي به قطر هاي مختلف نصب شوند. در اين حال گفته ميشود كه پيم ها بايد به صورتي باشند كه شما بتوانيد در دو طرف شاسي حفاظ قرار دهيد. سپس مي توانيد اين حفاظ را در بين پيم ها بگذاريد و آنها را با دقت جوش دهيد. پس از پايان اين كار هم معمولا لكه گيري انجام مي شود كه باعث مي شود رنگ اين نوع حفاظ ها حفظ شود.

حفاظ نرده پنجره  مدرن

حفاظ نرده پنجره  استيل چيست؟
حفاظ هايي كه به عناوين مختلف براي ايجاد امنيت در پنجره ها مورد استفاده قرار مي گيرند شامل انواع مختلفي هستند كه از جمله آنها ميتوان به حفاظ پنجره استيل اشاره كرد. اين نوع نرده ها معمولا مقاومت بسيار بالايي در برابر انواع فشار دارند و همچنين تميز كردن آن ها نيز بسيار آسان است. زماني كه شما ميخواهيد از حفاظ نرده پنجره  استيل استفاده كنيد بايد بدانيد كه نرده شما در مقابل باد، باران و همچنين آلودگي هاي ديگر در امان خواهد بود و خراب نمي شود. شست و شوي اين نوع نرده ها بسيار آسان است.
همه پنجره هايي كه در ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرند، حتي شيشه هاي دوجداره ممكن است كه در مقابله با آسيب از خود ضعف نشان دهند و شكسته شوند. در اينجاست كه نقش اين نرده ها به خوبي ديده خواهد شد. امنيت همانطور كه ميدانيد يكي از مهم ترين بخش هايي است كه بايد در ساخت ساختمان به آن دقت كنيد. شايد اولين چيزي كه افراد براي خريد و يا استفاده هاي ديگر به آن دقت ميكنند همين امنيت باشد. استفاده از حفاظ نرده پنجره  استيل در واقع به شما كمك مي كند تا بتوانيد امنيت را براي ساختمان خود ايجاد كنيد.


حفاظ نرده پنجره  استيل از چه چيز ساخته مي شود؟


همانطور كه از نام اين نو نرده ها ميتوانيد دريابيد، اين نرده ها از جنس استيل هاي 201 و 304 هستند. اگر شما ميخواهيد از اين نوع نرده هاي براي داخل ساختمان استفاده كنيد ميتوانيد از حفاظ نرده پنجره  استيل 201 استفاده كنيد چرا كه در آن ها از آلياژ و نيكل كمتري استفاده شده است. در اين نوع استيل ها، آسيب پذيري هم بيشتر خواهد بود و البته قيمت آن ها نيز مقرون به صرفه است.
اما اگر شما قصد داريد كه حفاظ نرده پنجره  استيل را براي خارج از خانه نصب كنيد بهترين راه اين است كه از نرده هاي 304 استفاده كنيد. اين نرده ها با آلياژ بيشتر و همچنين نيكل 18 درصد ساخته شده اند و همين هم باعث مي شود تا در محيط هاي بيروني و در مقابل شرايط مختلف آب و هوايي و انواع رطوبت آسيب نبينند.

حفاظ سرنيزه اي آبشاري  مدرن چيست؟


نمونه اي بهبود يافته از نرده حفاظ روي ديوار حفاظ سرنيزه اي آبشاري  مدرن است كه در طراحي هاي مربوط به آن تمامي عيوب و همچنين مشكلات حفاظ هاي سرنيزه اي سنتي حل شده است. حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن اما از جنس ميلگرد هستند. يكي از خوبي هاي اين نوع حفاظ ها اين است كه مطابق با سليقه مشتري در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند. همچنين تراكم و ارتفاع آن ها نيز متفاوت خواهد بود. بين حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن و همچنين حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي و سنتي تفاوت هاي بسياري وجود دارد كه از جمله آنها مي توان به همين ساختار خاص و تغييرات ويژه در اين قسمت اشاره كرد. البته بايد بدانيد كه حفاظ هاي سرنيزه اي هم در واقع يكي از ابتكارات شركت هاي ايراني است كه امنيت منازل و همچنين شركت ها را تا حد بسيار زيادي فراهم مي كند. در بخش بعدي مي خواهيم شما را با مشخصات كلي حفاظ هاي سرنيزه اي آشنا كنيم پس با ما همراه شويد.
 

حفاظ هاي كلي سرنيزه اي


مشخصات كلي حفاظ سرنيزه اي آبشاري


به طور كل ميتوان گفت كه حفاظ هاي سرنيزه اي جديد از نظر شكل ظاهري اندك تفاوتي با حفاظ هاي قديمي از اين نوع دارند. البته تغييري كه در اين زمينه به وجود آمده است بيشتر در راستاي زيبا شدن و همچنين افزايش كارايي آنها بوده است. نرده هاي ديواري در اين زمينه با حفاظ سرنيزه اي آبشاري  شباهت هايي نيز دارند اما به مراتب كارايي نرده هاي ديواري از اين نوع حفاظ هاي بيشتر است. جالب است بدانيد كه اغلب اين حفاظ ها در سه ارتفاع مختلف 100، 120 و همچنين 150 سانتي متر ساخته مي شود. البته در ساخت اين نوع از حفاظ ها يك رايج ترين نوع تراكم نيز وجود دارد كه شامل 16 رديف اصلي در هر شاخه مي شود و طول هر شاخه نيز تقريبا برابر دو متر است. شركت هايي كه در زمينه ساخت انواع حفاظ هاي سرنيزه اي فعاليت مي كنند به شما اجازه مي دهند تا به صورت كاملا معتبر خريد خود را انجام دهيد.


 حفاظ هاي سرنيزه اي


دقت داشته باشيد كه امنيت بخشي از خانه است كه نمي توانيد با آن شوخي كنيد. شما نميتوانيد از انواع بي كيفيت نرده ها استفاده كنيد و در نهايت دچار مشكل خواهيد شد چرا كه امنيت خانه شما دچار آسيب خواهد شد. از گذشته تا كنون نياز به امنيت يكي از نيازهاي اساسي بشر بوده است كه نمي توان نسبت به آن بي تفاوت بود. هرگونه كوتاهي در اين زمينه مي تواند به مشكلات جدي بينجامد كه در واقع براي شما خوب نخواهد بود. شايد حفاظ سرنيزه اي آبشاري  مهم ترين نوع حفاظ ها نباشد و با توجه به اينكه امروزه خانه ها تمام هوشمندسازي شده اند هم ممكن است كه اين نوع حفاظ ها در واقع به شما حس ايمن بودن خواهد داد. بهتر است كه شما حفاظ سرنيزه اي آبشاري  را از مراكز معتبر در اين زمينه خريداري كنيد تا بتوانيد كار نصب و همچنين خدمات پس از فروش را نيز دريافت كنيد. با استفاده از اين نوع حفاظ ها، امنيت خانه خود را تامين كنيد.

منبع: حفاظ شاخ گوزني


برچسب: زيبايي و تنوع درب پاركينگ وروردي و حفاظ درب حياط و ويلا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۴:۳۶ توسط:saman موضوع:

فرق بين تشك ايراني و خارجي

فرق بين تشك ايراني و خارجي

خواب راحت و استراحت مطلق به دغدغه‌اي اساسي براي جامعه تبديل شده است. اين موضوع براي بسياري از توليدكنندگان تشك يك موضوع مهم قلمداد مي‌شود. زيرا اگر يك تشك نتواند يك خواب راحت را به خريدار هديه دهد، هيچ ارزشي نخواهد داشت.

plsj_w11.jpg

بنابراين مطالعات براي رفع نقص و بهبود ويژگي‌هاي يك تشك ايده‌آل در مركز تحقيقات توليدكنندگان بزرگ و معتبر بي‌وقفه جريان دارد. اولين فرق بين تشك ايراني و خارجي، موضوع مطالعه مستمر است. كه براي رفع نقص‌ها و بازخوردهاي منفي، در نهايت منجر به اختلاف كيفيت در تشك‌هاي داخلي و خارجي خواهد شد. فروش بالا، رضايت‌مندي روزافزون ، توليد طرح‌هاي جديد و افزايش تنوع مدل‌هاي به‌روز و… همگي نمونه‌اي اندك از برندهاي  best  و kelebek  هستند

 

 

 

 

 

10 فرق بين تشك ايراني و خارجي

1-مواد اوليه :

اولين موضوعي كه در خوب يا بد بودن يك تشك ملاك نظر قرار مي‌گيرد، مواد بكار رفته در تشك است. كيفيت مواد اوليه، فرق بين تشك ايراني و خارجي را بيشتر عيان مي‌كند.


البته پيشرفت اين حوزه در كشور چشمگير بوده اما هنوز اختلاف كيفيت آنچنان بالاست، كه تنها حضور محصولات خارجي مي‌تواند خلا ميان يك محصول ايده‌آل خارجي و يك محصول خوب داخلي را پر كند. تفاوت تشك‌هاي داخلي و تشك‌هاي خارجي آن ممكن است با چشم و در نگاه اول هم ديده شود ولي قطعا با استفاده هر دو، پي به اختلاف فاحش اين دو خواهيد برد.

2-تنوع مدل :

 دومين فرق بين تشك ايراني و خارجي، تنوع بالاي محصولات خارجي است زيرا برندهاي فراواني در اين حوزه فعال هستند. و جنبه رقابتي ميان آنها سبب شده براي فروش بيشتر و پيروزي در عرصه رقابت ، محصولات متنوعي را توليد و عرضه كنند.

اين موضوع مي‌تواند به جلب رضايت نهايي خريداران بيانجامد، زيرا سلايق اشخاص متفاوت است و اين اختلاف سليقه مي‌تواند در خريد برندهاي خارجي تبلور پيدا كند.

3- رضايت يا فروش :

اگر وجهه رضايت را يك صفت كيفي در نظر بگيريم، وجهه فروش يك ويژگي كمي خواهد بود. دو موضوعي كه ارتباط معنايي فراواني با هم دارند. و رشد يكي از آنها همواره به رشد ديگري منتج خواهد شد. فرق بين تشك ايراني و خارجي ذيل اين عنوان ، در جلب نظر نهايي خريدار تاثير بسزايي دارد.

زيرا اغلب توليدكنندگان خارجي رضايت را پله‌هاي نردبان فروش مي‌دانند. و تاكيد فراوان در جلب رضايت دارند. اين موضوع در توليدكنندگان داخلي هم ديده مي‌شود ولي به سبب بازار رقابتي اندك ، كمتر بدان اهميت داده مي‌شود.

4- رعايت استانداردها :

 اين موضوع بسيار پيچيده است . زيرا سطوح استانداردها بسيار متفاوت هستند. و از پايين‌ترين سطح استاندارد كه شامل رعايت موارد اوليه مي‌باشد شروع مي‌شوند. و به بالاترين سطح كه رضايت‌ مندي حداكثري خريداران را به دنبال دارند ختم مي‌شود.

اين اختلاف سطوح در فرق بين تشك ايراني و خارجي، هم در موضوع توليد و هم در موضوع رضايت ، بسيار حائز اهميت است. زيرا رعايت حداكثري استانداردها تبديل به يك رويه عادي در اغلب توليدات خارجي شده است . در حاليكه رعايت پايين ترين سطح از استانداردها در توليدات داخلي از الزامات به شمار مي‌رود.

5- قيمت :

به واسطه اختلاف شديد ارزي ميان واحد پولي داخل و خارج ، اغلب تشك‌هاي داخلي در رده كيفي متوسط با قيمتي مناسب‌تر توليد و عرضه مي‌شوند. ولي اين موضوع در تشك‌هاي با كيفيت بالا مصداق ندارد. و تشك‌هاي با كيفيت عالي توليد داخل ، اختلاف قيمتي بالا با محصولات مشابه خارجي ندارند. و بعضا هم قيمت داخلي‌ها بالاتر است.

اين اختلاف قيمتي در رده‌هاي متوسط هنوز هم فروش بالاي خارجي‌ها را تحت تاثير قرار نداده است . زيرا فرق بين تشك ايراني و خارجي در اختلاف كيفيت فاحش ميان آن دو است. و در رده بعدي مبحث اختلاف قيمت به چشم مي‌آيد. عمر متوسط و كارايي متوسط محصولات داخلي در مقابل عمر بالا و همچنين افت كيفيت اندك در دراز مدت محصولات خارجي ، مبحث قيمت را كمرنگ خواهد كرد.

6- تنوع رنگ و دوخت :

ست كردن تشك و تخت خواب با ديگر وسايل اتاق خواب يكي از دغدغه‌هاي اشخاص به شمار مي‌رود. اين موضوع سبب مي‌شود كه رنگ يك تشك و حتي نقش‌هاي استفاده شده در آن براي عده‌اي موضوع مهمي تلقي شود.


در  فرق بين تشك ايراني و خارجي در موضوع رنگ ، تنوع بالاي دوخت و طرح و رنگ در محصولات خارجي باعث مي‌شود خريداران محصولات خارجي آزادي انتخاب بيشتري داشته باشند.

7- ماشين‌ آلات و خط توليد :

 از آنجايي كه استفاده از ماشين آلات به‌روز مي‌تواند برش‌هايي دقيق را انجام دهد. لذا هم دوخت نهايي عالي خواهد شد . و هم دور ريز مواد اوليه كاهش مي‌يابد. كه در نهايت مي‌تواند منجر به كاهش قيمت نيز گردد ، موضوعي كه در خط توليد تشك‌هاي داخلي ، كمتر به آن توجه مي‌شود. و فرق بين تشك ايراني و خارجي را به وجود مي آورد.

8- ضمانت‌ نامه :

اغلب تشك‌هاي داخلي و خارجي داراي ضمانت‌نامه هستند. اما، مدت ضمانت‌نامه موضوع مهم اين مقوله است. زيرا تشك‌هاي با كيفيت اندك هم عمري نزديك به دوسال دارند . و كم پيش مي‌آيد يك تشك قبل از ?? ماه استفاده دچار مشكل گردد. فرق بين تشك‌ ايراني و خارجي در مبحث ضمانت‌نامه در اختلاف ميان مدت زمان گارانتي آنهاست.

ضمانت‌نامه 108 ماهه محصولي چون  perfect،يكي از مدل هاي پر فروش تشك هاي بست ، حكايت از كيفيت ساخت بالاي آن دارد. كيفيتي كه معلول علت‌هاي فراوان و متفاوتي است.

9- استاندارد بهداشتي :

 روي بدن انسانها انواع و اقسام جرم ها و باكتري ها وجود دارند. و يكي از مناسب ترين مكان ها براي رشد عوامل بيماري زا ، تشك است. بيماري ها و عفونت هاي پوستي ، عفونت ادراري ، ذات الريه و سرماخوردگي مي توانند با تغييراتي در گردش خون ، ورود برخي باكتري هايي را افزايش بدهد.

از جمله موارد موجود در  فرق بين تشك ايراني و خارجي كه ذيل  مقوله بهداشت و رعايت استانداردهاي بهداشتي نمود بيشتري پيدا ميكند ، وجود  پوشش آنتي باكتريال است. در محصولي همچون تشك  dr.best از سري تشك هاي طبي بست بعلت استفاده از پوشش آنتي باكتريال ، قطعا استرس و اضطراب خريدار در رعايت مسائل بهداشتي مرتفع خواهد شد.

10- حس راحتي و آرامش :

ديگر فرق بين تشك‌ ايراني و خارجي اين است كه در تشك هاي خارجي به خاطر اسانس هايي كه در متريال آن استفاده شده ، در هنگام خوابيدن روي آن ، به فرد يك حس آرامشي مي دهد. كه در  اغلب تشك‌هاي ايراني اين مورد به چشم نمي خورد .

بنابراين خصوصيتي كه در تشك هاي خارجي به كار رفته، مانند اسانس هاي خوش بوي به كار رفته در تار و پود تشك و همچنين استفاده از خصوصيت نانو در  متريال تشك ، مزيتي است كه تشك هاي خارجي نسبت به تشك هاي ايراني دارند. و همين امر باعث ارائه حس آرامش در هنگام خوابيدن روي اين نوع تشك ها مي باشد.

منبع : https://bestkelebek.ir/

در بالا 10 مورد فرق بين تشك ايراني و خارجي را به اختصار توضيح داديم . و تلاش كرديم با طرح موضوعات مهم و البته كاربردي ، در رفع شبهه خريداران گامي بزرگ برداريم. ولي به ياد داشته باشيد . موارد مذكور تمامي موضوعاتي نيستند كه بايد به آنها دقت شود .

و مسائل ديگري هم در يك خريد ايده­آل نقش دارند. از جمله توزين مناسب وزن بدن به تمام قسمت هاي تشك يا گردش هواي متعادل و … كه مي توان از آن نام برد. در نهايت اين خريدار است كه با در نظر گرفتن شرايط و نياز هاي ضروري  خود تصميم نهايي را اتخاذ مي كند. و بهترين خريد رو در زمينه محصولات خواب انجام مي دهد.


برچسب: فرق بين تشك ايراني و خارجي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۲:۲۹ توسط:saman موضوع:

راهنماي خريد پايه نگهدارنده گوشي(هولدر

راهنماي خريد پايه نگهدارنده گوشي(هولدر)

 

اگر بخواهيد يكي از بهترين اختراعات بشر در قرن 21 را نام ببريد جز اولين چيزهايي كه به ذهنتان مي‌آيد چه مي باشد؟ بله، درست حدس زديد، اپلكيشن هاي مسيرياب ! تنها كافي مي باشد تا مقصد خود را به آن ها بدهيد، در اين صورت بهترين و خلوت ترين مسير زير دستان شما مي باشد. فقط يك مشكل بزرگ هم با اين راحتي بي‌سابقه  در آن ها وجود دارد:

اين تكنولوژي امكان دارد شما را به كشتن بدهد.

طبق آماري كه پليس راهنمايي و رانندگي اعلام كرده است، عدم تمركز در حين رانندگي يكي از علت هاي شماره 1 در بيشتر تصادفات رانندگي در شهرهاي بزرگ مي باشد. با توجه به محبوبيت بالاي اپليكيشن هاي مسيرياب، ميتوانيد بگوييد كه استفاده از آن ها در حين رانندگي سهم بزرگي  از مرگ و مير جاده اي را تشكيل ميدهد.

امكان دارد اين اطلاعات كمي شما را ناراحت كند ولي اصلاً نگران نباشيد، اين مقاله قرار نيست آماري از كشته هاي ماشيني به شما تحويل دهد؛ به جاي آن قصد داريم يك راه حل ساده براي اين معضل بزرگ به شما پيشنهاد دهيم

خريد هولدر موبايل؛ راه حلي ساده براي مشكلي خطرناك

نگهدارنده گوشي يا هولدر موبايل (Cellphone Car Mount) مي تواند خطر عدم تمركز در رانندگي را تا حد زيادي كاهش دهد. شما در حين كار كردن با اين وسيله ديگر مجبور نيستيد چشم تان را از مسير برداريد و اين يعني تمركز شما در رانندگي به خوبي حفظ ميگردد.

اگر فراموش نكرده باشيد گفته بوديم كه نبود تمركز عامل شماره يك در تصادفات  مي باشد و اگر وسيله اي بتواند حين رانندگي تمركز ما را حفظ كند، كار بزرگ و مهمي كرده است. البته اين تنها مزيت هولدر موبايل نمي باشد.

 

مزاياي ديگر استفاده از هولدر گوشي هوشمند:

هولدر pop socket موبايل با شاسي

o موبايل شما را از هرگونه آسيب و ضربه فيزيكي محافظت ميكند

o باعث ميشود گوشي شما به جاهاي خطرناكي مانند زير پدال ها ليز نخورد

o ديد شما به مسير جلو محدود نميشود

o دسترسي شما به گوشي موبايل آسان تر و سريع تر است

براي خريد انواع هولدر و ديدن نمونه هاي آن ميتوانيد به مراكز خرده فروشي لوازم جانبي موبايل مراجعه كنيد و يا از طريق اينترنت ، فروشندگان لوازم جانبي موبايل از جمله ديجي فرست كه يك فروشگاه آنلاين عرضه لوازم جانبي موبايل مي باشد از طريق اينترنت و خريد اينترنتي اقدام به خريد خود بكنيد و از بين محصولات آن، اقلام مورد نياز خود را خريداري كنيد.


برچسب: راهنماي خريد پايه نگهدارنده گوشي(هولدر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۲:۳۰ توسط:saman موضوع:

مزاياي خريد از عمده فروشي

مزاياي خريد از عمده فروشي

شما در صورتي در كسب و كار خريد و فروش كيف و كفش خود مي تواند موفق باشيد,

كه اجناس را با قيمت ارزان و با كيفيتي خوب تهيه نماييد و كالاهاي مورد نياز مشتريان را با قيمتي مناسب

به دست آنها برسانيد.

به عبارتي در صورتي كه مشتريان شما اگر از قيمت و كالاي شما راضي باشند

باز هم به شما مراجعه خواهند كرد و اينگونه فروش شما افزايش چشم گيري پيدا خواهد كرد در نتيجه سود شما افزايش پيدا مي كند.

ما در اين مقاله قصد داريم تا مزاياي خريد به صورت عمده را به شما آموزش دهيم.
در قسمت زير سعي كرده ايم تا

مهم ترين مزاياي  مربوط به خريد از پخش عمده ارزان كيف

را براي شما شرح دهيم:
قيمت مناسب:يكي مهمترين مزاياي خريد از عمده فروشي ها,

ارزان تر تمام شدن معامله ي شما خواهد بود. شما مي توانيد

با خريد حجيم تر درصد تخفيف بيشتري را از فروشنده دريافت نماييد و به عبارتي با ارزانتر خريدن

كالا آن را ارزانتر به مشتريان خود خواهيد داد و به عبارتي ميزان فروش شما افزايش پيدا خواهد كرد.

موجود بودن كالا در انبار: در صورتي كه شما تعداد بالايي از كالاهاي خود را در انبار داشته باشيد

 

همواره مي توانيد به مشتريان خود محصولات آكبند و تست نشده را ارائه دهيد و در صورت فروش بالا نياز نيست

به صورت مداوم براي خريد به فروشنده ها مراجعه نماييد.

صرفه جويي در زمان و پول: در حال حاظر در تهران يكي از مشكلات اصلي ترافيك فراوان

در نقل و انتقال كالا مي باشد.

در صورتي كه بتوانيد به صورت عمده خريد خود را انجام دهيد,

ديگر نياز به صرف زمان براي خريد هاي بعدي خود نداريد.

علاوه بر زمان با توجه به افزايش قيمت بنزين و گران شدن كرايه ها در ايران, شما در هزينه نقل و انتقال نيز صرفه جويي كرده ايد.

توانايي در خريد محصول به صورت آنلاين از توليدي كيف  :

 

براي خريد هايي به صورت عمده شما مي توانيد,

در خريد هاي بعدي با فروشنده مذاكره كنيد و يا با مراجعه به سايت فروشنده به سادگي محصولات مورد

نياز خود را سفارش دهيد و در مغازه و يا در محل انبار خود محصولات را به سادگي دريافت نماييد.

تنوع محصول بيشتر: با توجه به اينكه قصد خريد محصول به صورت عمده را داريد

دست شما بازتر است و به عنوان مثال ??? عدد كيف را مي توانيد در طرح ها و شكل هاي گوناگون خريد كنيد.

با اين كار در مغازه خود و يا در فروشگاه اينترنتي خود مي توانيد تنوع محصولات خود را افزايش دهيد

و همين امر باعث مي شود تا مشتريان هدف شما افزايش پيدا كنند و در نتيجه فروش شما افزايش پيدا خواهد كرد.

 همواره سعي كنيد با يك پخش عمده كيف معتمد حرفه اي كار خود را ادامه دهيد

, تا بتوانيد از اين طريق به حداكثر سود دهي برسيد.

ما به شما  ارزان كيف را پيشنهاد مي كنيم, اين توليدي با دارا بودن

وب سايتي معتبر, مي تواند به شما خدمات از راه دور خود را ارائه دهد.

مطالب مرتبط :

توليدي كوله پشتي

لينك صفحه :

http://arzankif.ir/tag/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87

سايت منبع :

 

http://arzankif.ir/


برچسب: مزاياي خريد از عمده فروشي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۳:۱۵ توسط:saman موضوع:

دانلود رايگان برنامه ويسگون نسخه v6.4.0 براي گوشي هاي اندرويد

دانلود رايگان برنامه ويسگون نسخه v6.4.0 براي گوشي هاي اندرويد

 

جديدترين نسخه از برنامه ويسگون را براي شما دوستان محترم اماده دانلود كرده ايم. ويسگون، يك شبكه اجتماعي اشتراك گذاري تصاوير مي باشد، كه شما مي توانيد در آن براحتي تصاوير مورد علاقه خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد.همچنين مي توانيد تصاوير ديگران را مشاهده كنيد، لايك كنيد، براي آن نظر بگذاريد و يا با كيفيت اصلي دانلود كنيد! امكان شخصي سازي دسته بندي تصاوير نيز قابليت ديگريست كه به شما كمك مي كند كه تنها تصاوير گروه هاي دلخواهتان را در صفحه اصلي برنامه مشاهده كنيد. اگر از اينترنت نسبتا كند مثل اينترنت خطوط سيم كارت استفاده مي كنيد به راحتي مي توانيد با ورود به منوي تنظيمات كيفيت نمايش تصاوير را روي «كيفيت پايين» يا «كيفيت متوسط» بگذاريد و سرعت بارگزاري تصاوير را به طور قابل ملاحظه اي افزايش دهيد.امكان نمايش تصاوير با كيفيت بالا نيز در تنظيمات تعبيه شده است. ويسگون به صورت رايگان عرضه شده است، پس همين حالا اين نرم افزار سبك و سريع را دريافت كنيد و لذت ببريد. شما هم اكنون ميتوانيد اين برنامه را بصورت رايگان و با لينك مستقيم از سايت دانلود برتر دريافت كنيد

.

امكانات نسخه حاضر در ويسگون :

  • ارسال عكس از از طريق منوي share عكس در گالري تصاوير به برنامه
  • آپلود مستقيم عكس دربرنامه با انتخاب از گالري تصاوير يا دوربين گوشي
  • دسته بندي مطالب با امكان انتخاب دسته بندي هاي خاص
  • ذخيره تصاوير با كيفيت اصلي
  • امكان لايك و ارسال نظر براي تصاوير
  • نمايش آخرين رخدادها
  • مشاهده پروفايل كاربران
  • برترين كاربران
  • برترين تصاوير براساس روز،هفته و ماه
  • امكان ويرايش پروفايل و آواتار
  • دنبال كردن كاربران
  • بازيابي رمز عبور و نام كاربري فراموش شده
  • تغيير رمز عبور

تغييرات آخرين نسخه :

افزوده شدن امكان كپي نظرات در حافظه موقت

افزوده شدن نمايشگر تعداد كاركترهاي مجاز در نظرات

افزوده شدن امكان دعوت كاربران با كد دعوت

رفع مشكل نمايش پروفايل هاي فارسي

رفع برخي مشكلات

رفع مشكل توقف در هنگام دريافت تصوير

 

دانلود با لينك مستقيم


برچسب: دانلود رايگان برنامه ويسگون نسخه v6.4.0 براي گوشي هاي اندرويد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۷:۴۲ توسط:saman موضوع:

بنر تبليغاتي و وب سايت ها ، بنر و شبكه هاي مجازي / طراحي بنر استاندارد

بنر تبليغاتي و وب سايت ها ، بنر و شبكه هاي مجازي / طراحي بنر استاندارد

سامانه طراحي بنر ، گرافيك و تبليغات "ديزاين"

 

طراحي بنر اينستاگرام

با قيمت ارزان و تحويل سريع ، طراحي بنر اينستاگرام ، طراحي قالب اينستاگرام و طراحي پست اينستاگرام به صورت سريع ، تحويل بنر اينستاگرام بين 6 ساعت تا دو روز، طراحي حرفه اي بنر اينستاگرام با قيمت ارزان و رقابتي ، براي كانال هاي اينستاگرامي مختلف شامل طراحي بنر فروشگاهي اينستاگرام ، طراحي بنر خدماتي اينستاگرام ، طراحي بنر جشنواره و فروش ويژه اينستاگرام ، طراحي بنر اينستاگرام در سايز استاندارد و به صورت لايه باز استاندارد سايز در طراحي بنر اينستاگرام ؟ در طراحي بنر اينستاگرام نياز به رعايت سايز استاندارد ( 1280 در 1280 ) پيكسل مي باشد. رنگبندي استاندارد بنر اينستاگرام : با توجه به نوع پردازش تصاوير موقع درج در كانال اينستاگرام ، رعايت فرمت صحيح و يا استفاده از رنگبندي مناسب باعث ميشود تصوير طراحي شده به شكل زيبا نمايش داده شود ، به عنوان مثال استفاده از تركيب و تداخل رنگ قرمز روشن و يا ارغواني ، زرد و يا نارنجي به صورت غير حرفه اي و بدون رعايت محدوده استاندارد هر رنگ در نهايت همانند برخي از بنرهايي كه امروزه شاهد آنيم ، تصوير خروجي را به صورت محسوس با كيفيت پايينتري نسبت به بنر طراحي شده نمايش مي دهد.

»» سفارش بنر اينستاگرام 

طراحي گرافيك

طراحي بنر متحرك

، طراحي بنر تبليغاتي متحرك GIF در سايزهاي استاندارد و يا سايز دلخواه ( طراحي بنر 468 در 60 ، طراحي بنر 120 در 240 ، طراحي بنر 728 در 90 ، طراحي بنر 125  در 125 ،  طراحي بنر 100  در 100 ،  طراحي بنر 970 در 90 ،  طراحي بنر 970 در 250 ،  طراحي بنر 300  در 250 ،  طراحي بنر 250  در 250 ،  طراحي بنر 1200  در 60 ،  طراحي بنر 250  در 250 ،  طراحي بنر 300 در 250 ،  طراحي بنر 300  در 600 ،  طراحي بنر 600  در 300 ،  طراحي بنر 120  در 600 ،  طراحي بنر 160  در 600 ،  بنر مثلثي گوشه  (پايين راست) ،  بنر مثلثي گوشه (پايين چپ) ،  طراحي بنر در سايز دلخواه

»» سفارش بنر متحرك (بنر GIF)

طراحي تبليغات ثابت

 امروزه بخش عمده اي از فعاليت و رقابت بين كسب و كارها به تبليغات بازميگردد و تبليغات بنري و گرافيكي ، در گذشته بيشتر انيميشن ها و يا در برحي فضاهاي تبليغاتي تيزرها بخش عمده اي فضاي تبليغاتي وب ها و شبكه هاي اجتماعي را تشكيل مي دهند ، از شرايط حساس  در طراحي تبليغات طراحي طرح ها در رزوليشن هاي مناسب فضاي وب و يا پرينت به صورت حرفه اي و ارزان - برخي از طرح هاي گرافيكي ارائه شده در سامانه طراحي DESIG-N.COM شامل لوگو (طراحي لوگو حرفه اي با قيمتي ارزان و رقابتي به همراه گارانتي رضايتمندي)  ، طراحي پوستر (انواع پوستر در طرح و سايزهاي مختلف) ، طراحي انواع كاور ،  طراحي بنر تلگرام ، طراحي بنر فيسبوك ، طراحي كاور فيسبوك ، طراحي كاور موزيك ، طراحي طرح هاي اداراي : طراحي سربرگ اداري ، طراحي كارت ويزيت ، طراجي سررسيد ، طراحي تقويم ، طراحي مهر شركتي و ...

 طراحي لوگو : لوگو يا آرم يا نشانه يك تصوير بصري است به نمايندگي از يك كسب و كار خاص كه به راحتي قابل درك و تشخيص است. يك آرم به طور كلي شامل نمادها ، متن تلطيف شده يا تركيبي از هر دو است. طراحي لوگو نماد و يا طراحي لوگو تايپ خود را به ما بسپاريد ...لوگو اين پتانسيل را دارد كه يك دارايي بسيار قدرتمند براي يك برند باشد.از نگاه طراحان ما كه در اين محتوا صرفا نظر تجربي ما دخالت داده شده است و مي تواند نادرست باشد ، اما معياري كه ما براي طراحي لوگوي يك كسب و كار در نظر داريم زيبايي آن به تنهايي نيست ، لذا در مواردي شايد لازم باشد براي رساندن مفهوم يك كسب و كار ، حتي در طراحي آرم به سادگي روي آورد ، يك لوگو و برند و كسب و كار براي موفقيت به بهينه بودن نياز دارد ، بهينه كردن كسب و كار مي تواند شامل محتواي ريز و درشت كسب و كار باشد ، لوگو به عنوان هويت كسب و كار شما بخش اعظمي از فعاليت شماست ،  محتواي لوگو در يك كار حرفه اي به صورت اتوماتيك المان هايي را فراخواني مي كند ، تركيبي از رنگبندي به جا و استاندارد و يا خلاق و خارج از محدوده استاندارد ، سبك كار ، ميزان سنگيني و يا لايت بودن كار ... در كنار زيبايي كار ، سادگي در برداشت ، مفهوم فعاليت ، نمايي درست و يا نادرست از كسب و كار شماست كه شخصيت كسب و كار شما در آن نمايان خواهد شد... هيچ تعريفي از آرم و لوگو مطلق نبوده و همواره استثنائاتي دارد ، به عنوان مثال مديران كسب و كار براي فعاليت خود بنا به دلايلي خاص سادگي را بر پيچيدگي ترجيح كي دهند كه اين را در بسياري از برندهاي بزرگ مي توان مشاهده كرد و لذا خواستگاه هر طرح بسته به اولويت ها مشخص مي شود ، در حالت استاندارد كه سامانه ديزاين نيز در كارهاي خود بر آن تاكيد دارد اولويت دريافت خروجي سريعتر و رسيدن به نقطه بالاي محبوبيت و كسب درآمد بيشتر  است، در برخي خواستگاه مالي نيست و فعاليت كوتاه مدت و يا غير تجاري و ... مي باشد  ، در طراحي لوگو نياز است ابتدا مسير و نقاط ابتدا و انتهاي كار مشخص ، زيباترين حالت براي خواستگاه تعيين و با توجه به توضيحات و درخواست همراهان و كارفرما ، تركيبي از بهترين هاي مورد نياز را در يك طرح در نهايت خلاصه كرد ... اين طرح يكي از چندين طرح ممكن با اين تركيب نياز / تركيب اولويت هاست كه سليقه طراح اتود نهايي را رقم مي زند و يا در مواردي كارفرما چندين اتود را جهت اشتراك نظر ، همفكري جهت پياده سازي درخواست مي دهند ... اهميت لوگو از آنجا برجسته تر مي شود كه شاهد آنيم كه در بسياري از شركتها لوگو و آرم و نماد سريعتر از نام برند معروف و برجسته مي شوند. مروري بر زندگي نامه طرحي مستعد به نام لوگو آرم ها مالك محتوا ، تصاويري سخنگو ، با توانايي هاي مختلف  در اطراف ما هستند و معروف ترين ها تقريباً توسط همه قابل تشخيص هستند. مانند لوگوي كمپاني گوگل ، اما اين آرم از كجا نشأت گرفته است؟ و چگونه با گذشت زمان تكامل يافته است؟منشأ آرم را مي توان تا زمان مصريان باستان قدمت گذاشت. آنها از سلسله مراتب براي مارك و شناسايي دارايي هاي خود استفاده مي كردند ، تا اينكه در زمان قرون وسطي كه از تصاوير گرافيكي مانند پالتو براي تمايز بين وضعيت اشراف هاي مختلف استفاده مي شد. دوره فعلي طراحي لوگو در دهه 1870 با اولين آرم انتزاعي ، مثلث قرمز باس آغاز شد. با تشكر از معرفي چاپ رنگي و صنعت تبليغات ، در صورت تمايل به ياد ماندني بودن براي مشتريان بالقوه و موجود ، لوگوها براي برندها ضروري شدند.

 

»» سفارش لوگو ( سفارش لوگو تايپ ، سفارش لوگو نماد )

 

طراحي گرافيك

 طراحي انواع طرح گرافيكي ، طراحي وكتور ، طراحي كاراكتر ، موشن گرافيك ، طراحي گرافيك وب سايت (طراحي هدر وب سايت ، طراحي لوگوي وب سايت ، طراحي تصاوير اسلايدر وب سايت ، طراحي بنر ثابت وب سايت ، طراحي بنر متحرك وب سايت ، طراحي فاو آيكون وب سايت) و ... طراحي انواع طرح تبليغاتي و گرافيك  با قيمت رقابتي و گارانتي كيفيت 

طراحي گرافيكي فرآيند ارتباط بصري و حل مسئله از طريق استفاده از تايپوگرافي ، عكاسي و تصوير سازي ضمن درگير كردن منابع سخت افزاري و نرم افزاري و تجربيات ، دانش ، ايده پردازي و در نهايت خلاقيت و ميزان تسلط طراح در انعطاف به خرچ دادن با توچه به موضوع مي باشد. طراحان گرافيك نمادها ، تصاوير و متن را ايجاد و تركيب مي كنند تا نمايش تصويري ايده ها و پيام ها را تشكيل دهند. آنها براي ايجاد آهنگ هاي تصويري از تايپوگرافي ، هنرهاي تجسمي و تكنيك هاي صفحه بندي استفاده مي كنند. استفاده هاي متداول از طراحي گرافيكي شامل طراحي شركتي (مثل آرم و مارك تجاري) ، طراحي سرمقاله (مجلات ، روزنامه ها و كتاب ها) ، تبليغات ، طراحي وب ، بسته بندي محصول و ... در قرن 17 تا 18th از نوع متحرك تبليغات به طرز ظريفي براي كيف دستي يا كارت ويزيت كه از حكاكي هاي چوب يا مس چاپ شده بودند استفاده مي شد. اين اسناد يك تجارت و محل آن را مشخص مي كرد. احتمالا در آن زمان براي اولين بار بود كه ويليام هوگارت ، نقاش انگليسي ، مهارت خود را در حكاكي به كار برد و اولين كسي بود كه براي تبليغات تجاري طراحي كرد.   سامانه طراحي desig-n با توجه به تجربه و سابقه طولاني در امر طراحي تبليغات و گرافيك ثابت و قابل چاپ ، گرافيك تحت وب ، گرافيك متحرك و ... در اين راه با افتخار ضمن ارزيابي صحيح از نياز فعاليت و كسب و كار شما ، تعرفه هاي رقابتي و در اختيار گذاشتن گارانتي قيمت و گارانتي كيفيت همراه 0 تا +100 پروزه شماست ...

 طراحي هدر وب سايت :

هدر و يا سربرگ وب سايت ، نوعي طرح از دسته گرافيك وب سايت است ،

محتواي هدر وب سايت

هدر مي تواند داراي ساختاري ساده و يا مفهومي باشد ، هدر وبسايت بعضا طرح هاي ديگر را نيز در كنار محتوا شامل مي شود به عنوان مثال اگر وب سايت شامل و داراي لوگو باشد و جايگاهي براي لوگو در طراحي در نظر گرفته نشده باشد ، در طراحي هدر از لوگوي وب سايت نيز استفاده مي شود ،و يا در طرح هاي قديمي تر وب سايت ها كه معمولا اين نوع ساختار طراحي وب سايت ، از نظر عرض ثابت و غير واكنش گرا مي باشد، برخي طراحان وب سايت فيلدهاي ساده جستجو را بدون استايل و پس زمينه خاص در هدر وب سايت قرار مي دهند و به جاي استايل دهي مستقيم، از هدر براي پوشش آن استفاده مي كند لذا در اين موارد هدر مي تواند شامل قسمتي به عنوان پس زمينه و جايگاه ورود متن فيلد جستجو شود و تا حدي اين را پوشش دهد و همينطور ساير موارد اينچنيني ...

 

»» سفارش طراحي گرافيك

 

Tarahi BannerTarahi Banner InstagramTarahi E BannerTarahi E Banner-E Instagram, Tarahi Logo, Tarahi E LogoTarahi LogoTarahiy E LogoTarrahi E Banner E GifTarrahi E Logo,Tarrahiy E Banner

برچسب: بنر تبليغاتي و وب سايت ها ، بنر و شبكه هاي مجازي / طراحي بنر استاندارد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۱:۱۲ توسط:saman موضوع:

چگونه از enproject كسب در امد كنيم؟

افرادي كه يك كالاي فيزيكي توليد مي كنند، تقريبا تكليف آنها جهت فروش محصولات تشخص يافته است؛ يا يك پراكنده كننده پيدا مي كنند يا محصولات خود را به قصد رخسار آنلاين سوگند به فروش مي رسانند به محض اينكه به طرف گلاويز مشتري برسد ولي اگر بخواهيد همين كار را براي محصولات دانلودي از قبيل زمخت افزار، بازي، فيلم، پروژه و يا هر كالاي ديجيتال ديگري كه ماهيت فيزيكي ندارد عاقبت بدهيد، تكليف چيست؟

 

اينجا است كه مي توانيد از سرويس هاي مختلفي كه اقسام دارد كاربرد كرد بعنوان پيكره: enproject.ir اين سايت يك پلتفرم براي خريد و فروش محصولات ديجيتالي شبه ناصاف افزار، كتاب هاي الكترونيكي، پروژه ،مقاله، جزوه و هر فايل پذيرنده دانلودي ديگري را دراي اختيار شما ميثاق قرارگاه مي‌دهد كه با ثبت نامي مرواريد درآمد آن؛ مي‌توانيد يك سوپرماركت رايگان فايل و محصولات دانلودي داشته باشيد. همچنين شما ميتوانيد علاوه كاكا فروش محصولات اختصاصي خود، ساير محصولات موجود مرواريد درآمد سيستم را نيز به طرف فروش رسانده و با تمتع از سيستم همكاري دخل فروش، كسب سر آمد نماييد.

 


enproject جمان واقع چيست؟

 

enproject.ir پلتفرمي كارآمد و كاربر دلخواه را دليل خريد و فروش محصولات ديجيتالي (Apps, eBooks, Software, Music, and Videos) با قابليت ايجاد يك فروشگاه كاملا رايگان براي شما تنومندي كرده است. با رابط كاربري http://enproject.ir  شما و مشتريانتان همواره قانع خواهيد بود. به چه علت كه enproject آسان‌ترين و ارزان‌ترين نحو خريد و فروش محصولات ديجيتالي است.

 


چگونه از enproject كسب سرپوش آمد كنيم؟

فايل هاي قابل فروش

سيستم همكاري دره در فروش محصولات دانلودي enproject يكي از بهترين و اصولي‌ترين سايت‌هاي همكاري تو فروش است كه شما از طريق حسن ميتوانيد اقدام به منظور ثبت عنوان و كسب درآمد كنيد.

 

آپلود كنيد: فايل هاي ديجيتالي خود از قبيل كتاب الكترونيكي، موسيقي، فيلم، محكم افزار، مقاله، طرح هاي گرافيكي و ... را عايدي سيستم آپلود نماييد.

 

فروش كنيد: با عضويت درب enproject شما يك سوپرماركت رايگان فروش محصولات دانلودي خواهيد داشت. هر محصولي كه آپلود كنيد رزق سوپرماركت شما و تو مصور تمايل جلاجل كليه فروشگاه هاي enproject نمايش داده خواهد شد. شما ميتوانيد از سيستم بازاريابي نيز كسب درآمد كنيد.

 

حاصل برداري كنيد: enproject علاوه جلو فروشگاه رايگان، يك حضرت صافكاري اختصاصي نيز جمع آوري مي‌كند. شما مي‌توانيد مبالغي كه به منظور ازاي فروش محصولات با شمارش كاربريتان واريز شده را دردانه هر ساعتي از شبانه زمان داشت كنيد. وجوه طي چندانتخابي دقيقه براي شماره بانكي شما واريز مي گردد.

 
شما با ثبت معروف ناقوس دستگاه محصولات دانلودي enproject از دو طريق مي توانيد اقدام براي كسب درآمد نماييد:

 جمان صورتي كه شما هيچ فايلي براي فروش نداريد پيشنهاد مي شود تو دستگاه فروش محصولات دانلودي enproject ثبت سرشناس و مقاوم به سوي ايجاد يك سوپرماركت رايگان اقدام نماييد مانند بتوانيد با استعمال از سيستم همكاري اندر فروش، از طريق فروش فايل هاي ديگر مغازه ها و ساير محصولات دانلودي موجود زنگ سايت، كسب درآمد نماييد. همچنين باب صورتي كه داراي وبلاگ يا وبسايتي هستيد مي توانيد از طريق قولنامه عطا كردن كدهاي بازاريابي هزينه درا وبلاگ يا وبسايت خود، بدون هيچگونه سرمايه گذاري، بوسيله درآمد بالايي برسيد. دست كم صفت پورسانت براي فايل هاي موجود رزق سيستم 10 درصد است.

 
ايجاد فروشگاه رايگان فايل و فروش فايل هاي خود يا ديگران

 باب صورتي كه شما فايلي را اهتمام فروش داشته باشيد، با فايده ستاني از اين وجه ميتوانيد عقب از ثبت نام، انتساب سوگند به قراردادن فايل زنگ enproject اقدام نماييد. فايل شما ابتدا وسيله تيم فني enproject بررسي شده و دردانه چهره تأييد، دره در سايت معاهده خواهد گرفت و شما به مقصد شهرت مالك، مداخل ازاي هر فروش از فايل مذكور كه ميانجيگري كردن بازاريابان ارتكاب گيرد مخدوم حداقل 70 درصد از كل پول هر فروش خواهيد شد. توجه داشته باشيد كه با ثبت معروف رزق سايت سيستم به شما يك دكان رايگان ارائه خواهد هياهو كه علاوه طاعت محصولات خود مي‌توانيد محصولات ديگران را نيز بفروش برسانيد.

 اما آري فروش فايل؟

 هر كاربر، دانشجو يا متخصصي جلاجل طي دوران تحصيل و كار، حجم زيادي فايل سازمند پشه اختيار دارد كه دراي اكثر مواقع اين فايل ها سپس طي دوره مذكور، بلا استفاده خواهند بود درحالي كه وضع نياز ديگران هستند؛ اينها مي تواند شامل تحقيق، جزوات، الگو هاي اجرايي و ده‌ها نوع فايل آگاه دانلود ديگر باشد، واگذاري و فروش اين فايل‌ها بوسيله ديگران يك منبع درآمد اينترنتي پايدار و صحيح المزاج است.

 


دل آشوب از enproject آواز مزايايي دارد؟

 

enproject سيستمي نو و نوآورانه مي باشد كه شما براي راحتي مي‌توانيد كسب گوهر آمد آنلاين خود را با متعلق آنارشي شروع كنيد. رابط كاربري واكنش گرا، ريسپانسيو با ابرازهاي جوراجور و بي محاسبه شمارنده از ويژگي هاي اصلي ثانيه مي باشد. پلتفرم enproject به قصد شكلي طراحي شده است كه مشتري بدون ثبت ننگ نام آور مي تواند خريد خود را فرد با يك كليك جذب دهد.

 از يكباره مزاياي بالقوه enproject عبارتند از :

 ارائه فروشگاه رايگان فروش فايل
تاديه كارمزد فقط به مقصد ازاي فروش
سيستم بازاريابي و جاذبه همكار فروش
كسب درآمد حتي بدون داشتن فايل
رمزنگاري تمامي فايل هاي آپلود شده
تخصيص پيشگاه وام گذاري اينترنتي
مجهز سوگند به سيستم آگهي رساني پيامكي
طراحي واكنش گرا و Mobile Friendly
مجهز سوگند به سيستم آناليز حرفه اي فروش و مشتريان

 



زيرا كساني مي‌توانند از enproject درآمد كسب كنند؟

 

امروزه حتماً نيازي نيست مثل براي كسب درآمد بالا و مداوم سرمايه ي بالايي داشته باشيد.فروشگاه پروژه بلكه دل آشوب از ابزارهاي مناسب جور enproject و كمي خلاقيت شما را بوسيله اين غايت مي‌رساند.

 

دانشجويان
طراحان
enproject عكاسان
نويسندگان
وبمسترها
برنامه نويسان


برچسب: چگونه از enproject كسب در امد كنيم؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۷:۴۵ توسط:saman موضوع:

رپورتاژ آگهي چيست ؟



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

رپورتاژ آگهي چيست ؟


برچسب: رپورتاژ,آگهي,چيست,؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۵۳:۲۱ توسط:saman موضوع: