وايسا دنيا وايسا دنيا .

وايسا دنيا

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش دوازدهم

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش دوازدهم

از ابتدا تا امروز

پسر سرپرست يتيم‌خانه | آدام جانسون | مترجم: محمد عباس‌آبادي | كتابسراي تنديس

پاك جون دو، فرزند مادري گمشده [خواننده اي كه پس از ربوده شدن به پيونگ يانگ برده شد] و پدري پرنفوذ و صاحب يك اردوگاه كار براي يتيمان است. او در اين اردوگاه، با انتخاب اين كه كدام يتيم مي‌تواند اول غذا بخورد و يا اين كه كدام يك مجبور به كار است، براي اولين بار طعم قدرت را مي‌چشد. جان دو كه با وفاداري و هوشياري‌اش شناخته مي‌شود، مورد توجه مقامات ارشد دولتي قرار گرفته و پس از پيشرفت در سلسله مراتب قدرت، پا به مسيري مي‌گذارد كه بازگشتي ندارد. جون دو كه خود را «شهروند محقر بزرگترين ملت دنيا» مي‌داند، تبديل به آدم ربايي حرفه‌اي مي‌شود كه مجبور است براي زنده ماندن، دستورات مداما متغير، خشونت‌هاي بي‌مورد و خواسته‌هاي عجيب و غريب مقامات ارشد كره‌اي را عملي كند.

سهره‌ي طلايي | دانا تارت | مترجم: مريم مفتاحي | نشر قطره

تئو دكر، نوجواني سيزده ساله است كه در نيويورك زندگي مي‌كند. او به شكل معجزه آسايي از تصادفي مرگبار كه باعث مرگ مادرش شد، جان سالم به در مي‌برد. پدر تئو، او را ترك كرده و حالا، خانواده‌ي دوستي ثروتمند از تئو نگهداري مي‌كنند. سردرگمي از شروع زندگي جديد، اذيت و آزار همكلاسي‌هايي كه نمي‌دانند چگونه با او صحبت كنند و از همه مهم‌تر، رنج غيرقابل تحمل فقدان مادر، به تئو فشار روحي زيادي مي‌آورد؛ بنابراين، تئو به تنها چيزي كه او را ياد مادرش مي‌اندازد، پناه مي‌برد: يك نقاشي كوچك و به شكل اسرارآميزي مسحوركننده كه درنهايت، باعث ورود تئو به دنياي زيرزميني هنر مي‌شود. رمان سهره‌ي طلايي، شخصيت‌هايي قابل‌باور را با تعليق و نثري بسيار جذاب در هم مي‌آميزد و با آرامشي فيلسوف مأبانه، به ژرف‌ترين اسرار عشق، هويت و هنر مي‌پردازد.

عاشقانه، تاريك، عميق | جويس كارول اوتس | مترجم: معصومه عسكري |  كوله پشتي

اين كتاب شامل ?? داستان كوتاه از اوتس است. قهرمانان اين داستان‌ها همچون ساير نوشته‌هاي او، زن‌ها هستند. عشق، روابط زناشويي و خيانت درون‌مايه‌ي قصه‌هاي او را تشكيل مي‌دهند. او در داستان كوتاه عاشقانه، تاريك، عميق، اوتس با دست گذاشتن بر شاعر معاصر «رابرت فراست»، ادبيات معاصر آمريكا را نقد مي‌كند.

خريد كتاب از سايت كاواك


برچسب: برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش دوازدهم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۹:۵۹ توسط:saman موضوع:

كتاب راهنماي گردشگري استان سمنان

كتاب جاذبه هاي استان سمنان اين كتاب نوعي سفرنامه مربوط به استان سمنان هست و اطلاعاتي در مورد جاذبه هاي استان سمنان است كه بنده به شخصه بسياري از اين امكان را بازديد كرده ام لذا تجربيات شخصي و وبگردي در اين زمينه را به صورت كتاب پيش رو جمع آوري كرده ام



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

كتاب راهنماي گردشگري استان سمنان


برچسب: كتاب,راهنماي,گردشگري,استان,سمنان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۴:۵۲ توسط:saman موضوع:

وينيل چيست ؟

وينيل چيست ؟

وينيل يك ماده طبيعي نيست بلكه يك ماده مصنوعي ساخته شده توسط انسان است ؛ نوعي پلاستيك است كه از اتيلن (كه در روغن خام يافت مي شود) و كلر (كه در نمك معمولي يافت مي شود) پردازش و ساخته مي شود. يكي از مهمترين تركيبات وينيل pvc  است كه در صنايعي نظير ساختمان سازي، كفپوش، ديوار پوش ها ، لوله هاي پي وي سي و ... كاربرد دارد.

تاريخچه اختراع و كشف وينيل

وينيل براي اولين بار در سال 1920 توسط دانشمنداني اختراع شد كه مي خواستند موادي را توليد كنند كه به توليد كالاهاي روزمره هر چه آسان تر ، با دوام تر و ارزان تر از آنچه در دسترس بود كمك كند.

مزيت هاي وينيل براي استفاده در چاپ وينيل

  • وينيل در برابر رطوبت مقاوم است.
  • اين ماده پلاستيكي بسيار قوي و بادوام است.
  • وينيل را مي توان در رنگ هاي مختلف ، هم شفاف و هم جامد توليد كرد.
  • وينيل يك ماده بسيار كم هزينه براي توليد است.
  • از محو شدن محافظت مي شود.
  • تميز كردن و نگهداري آن بسيار آسان است.
  • ايده آل براي شرايط سخت فضاي بيرون

ايده آل براي استفاده طولاني مدت

وينيل به عنوان يك ماده پلاستيكي

وينيل يك ماده پلاستيكي است كه برخلاف ساير پلاستيك ها به راحتي قابل بازيافت است. به دليل دوام وينيل ، محصولات ساخته شده از اين ماده از طول عمر بالايي برخوردار هستند. يكي از ويژگي هاي بارز وينيل اين است كه پس از بازيافت مجدداً قابل تبديل به رزين پلاستيكي وينيل خواهد بود و درحقيقت وينيل يك ماده بسيار سازگار با محيط زيست است. وينيل در حفظ منابع محيطي نيز كمك مي كند ، زيرا 57? وينيل از نمك معمولي تهيه مي شود كه يك ماده طبيعي تجديد پذير مي باشد.

متداول ترين كاربردهاي وينيل

متداول ترين كاربرد وينيل در ساخت و سازها  به عنوان كفپوش وينيل و نماي سايدينگ وينيل است. در واقع ، اين كاربردهاي وينيل اغلب به عنوان تنها كاربردهاي آن تصور مي شود. علاوه بر اينها ، وينيل به دليل توانايي تركيب با افزودني ها و اصلاح كننده هاي مختلف كاربردهاي بسياري دارد.

كاربردهاي چاپ وينيل

  • برچسب هاي وينيل بسيار محبوب هستند و بيشتر مشاغل به دليل دوام و مقاومت بالا وينيل را انتخاب مي كند. اين برچسب ها بر اساس نوع حرفه و برند طرح هاي بي نظيري را ارائه مي دهند و مي توان از آنها براي گرافيك هاي با كيفيت و ابعاد بزرگ استفاده كرد كه در فضاي بيرون نمايش داده مي شوند.
  • اگر به يك برچسب ماندگار با شرايط مناسب با آب و هوا بيرون نيازمند هستيد ، وينيل (استيكر) بهترين پيشنهاد است. علاوه بر اين مي توانيد اشكال ، تصاوير ، گرافيك ها و اندازه هاي مختلف را طراحي كنيد. بيشترين كاربرد وينيل در تبليغات بر روي بدنه اتوبوس هاي شهري، استندهاي تبليغاتي، محصولات نمايشگاهي، فروشگاه ها، ديوارهاي منازل و دكوراسيون محيط هاي كاري است.

 

ادامه مطلب : چاپ وينيل

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي كنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد كنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينك هاي زير كليك كنيد :


برچسب: وينيل چيست ؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۵:۱۷ توسط:saman موضوع:

فروشگاه اينترنتي و كسب و كار آنلاين از ابتدا تا به امروز

فروشگاه اينترنتي و كسب و كار آنلاين از ابتدا تا به امروز

اگر قصد راه اندازي فروشگاه اينترنتي و كسب و كار آنلاين را داريد شايد تاريخچه خريد آنلاين و فروشگاه هاي آنلاين براي شما جالب باشد و از تجربيات آنها كمك بگيريد.

jjb4_t4.jpg

انتشار در javanonline.ir

خريد آنلاين نوعي تجارت الكترونيك مي باشد كه به مصرف كنندگان اين امكان را مي دهد تا با استفاده از يك مرورگر از طريق موبايل و يا كامپيوتر خود بتوانند كالا يا خدمات موردنياز خود را پيدا كرده و به طور مستقيم از طريق اينترنت از يك فروشگاه اينترنتي كالا و يا خدمات مورد نظر خود را خريداري كنند. در اينجا مشتري مي‌ تواند تنها با يك سرچ ساده كالاي مورد نظر خود را با قيمت بسيار مناسب تر در سايت‌هاي گوناگون پيدا كند رقابتي بسيار تنگاتنگ كه به لطف اينترنت به وجود مي‌آيد، چراكه در اينجا مشتري مي‌تواند تنها با يك سرچ تعداد زيادي فروشگاه آنلاين را پيدا كند كه محصول و يا خدمات مورد نياز او را ارائه مي‌كنند و به اين صورت خريدار مي‌تواند با صرف كمترين زمان كالاي خود را پيدا كرده قيمت و برندهاي مختلف را با يكديگر مقايسه كند تا در نهايت بتواند بدون محدوديت مكاني و زماني فروشگاه اينترنتي را انتخاب كند كه مي‌تواند بهترين خدمات و قيمت را در اختيار او قرار دهد.

يك فروشگاه اينترنتي مي‌تواند اين امكان را براي مشتريان خود فراهم كند تا خريدار بتوانيد محصول و خدمات مورد نظر خود را به راحتي بررسي كند يك فروشگاه اينترنتي براي اين كار از تصاوير، فيلم جدول مشخصات فني و توضيحات مربوط به محصول استفاده مي كند و حتي خريداران مي‌توانند نظرات خود را در مورد محصول و يا خدمت مورد نظر درج كنند تا مشتريان ديگر بتوانند از آن استفاده كنند علاوه بر تمام اين موارد مشتري مي‌تواند كالاهاي مورد نظر خود را در كنار يكديگر قرار داده و آنها را با يكديگر مقايسه كند تا در نهايت مشتري بتواند انتخاب بهتري داشته باشد اين موارد تنها قسمت كوچكي از مزاياي خريد اينترنتي بشمار مي‌آيد.

يك فروشگاه اينترنتي مي‌تواند خريدار را قادر كند تا با استفاده از فيلترهايي كه در اختيار او قرار مي دهد به راحتي بتواند با استفاده از ويژگي‌هاي مورد نظر خود مدل، مارك يا موارد خاص ديگر به او براي پيدا كردن محصول مورد نظر خود كمك كند در آخر نيز مشتريان آنلاين مي‌توانند براي تكميل معامله و پرداخت مبلغ كالا و يا خدمت مورد نظر خود از درگاه بانكي استفاده كنند و يا حتي مي‌توانند مبلغ آن را بعد از دريافت محصول با اطمينان بيشتر درب منزل پرداخت كنند چراكه امروزه بسياري از سايت‌ها براي راحت كردن فرايند خريد و اطمينان بيشتر مشتري براي ارسال كالاهاي فيزيكي مانند كتاب، لباس يا لوازم خانگي و هر آنچه كه مي‌تواند به ذهن شما برسد از سرويس‌هاي مختلفي مانند ارسال رايگان، پرداخت درب منزل و حتي بازگشت كالا تا يك هفته را براي رقابت با يكديگر و جلب رضايت بيشتر مشتري ارائه مي‌كنند، اما زمان خريد محصولات ديجيتالي مانند فايل‌هاي صوتي، تصويري و يا نرم افزار از يك فروشگاه اينترنتي معمولاً فايل خريداري شده از طريق اينترنت براي مشتري ارسال مي‌شود. اگر در اينجا بخواهيم بزرگترين فروشگاه هاي اينترنتي در ايران و جهان نام ببريم مي‌توانيم از Alibaba، Amazon، Ebay، Digikala و يا از 20Bekhar نام ببريم كه يك فروشگاه تخصصي در زمينه فروش لوازم خانگي مي باشد.

اما اين دسته از سايت‌ها كه محصول و يا خدمات مختلفي را به مشتريان خود ارائه مي‌كنند با واژهاي مختلفي شناخته مي‌شوند كه مي‌توانيم به خرده فروشي الكترونيكي، فروشگاه اينترنتي، فروشگاه الكترونيكي، فروشگاه آنلاين و يا فروشگاه مجازي اشاره كنيم. اين فروشگاه ها به دليل اينكه امروزه موبايل هاي هوشمند در دست همه مي‌باشند و بيشترين استفاده را در طول روز براي افراد دارد و بيشتر وقت خود را با گوشي موبايل در اينترنت مي‌گذرانند وب سايت‌هاي خود را به‌ گونه‌اي طراحي كرده اند كه مشتريان به راحتي بتوانند محصولات و خدمات آنها را با در تلفن هاي هوشمند خود به راحتي بررسي كنند و حتي بسياري از اين فروشگاه ها داراي اپليكيشن هايي مي‌باشند كه بر روي تلفن همراه و تبلت نصب مي‌شود تا مشتريان بتوانند راحت تر از آنها استفاده كنند و هميشه كنار شما باشند.

تاريخچه خريد آنلاين از كجا شروع شد

اگر در اينجا بخواهيم ‌به اولين شركتي اشاره كنيم كه بستر تجارت آنلاين را فراهم كرد مي‌توانيم به IBM (OLTP)  اشاره كنيم كه در دهه 1960 پردازش معاملات آنلاين را گسترش داد و توانست امكان پردازش معاملات مالي را در لحظه فراهم كند، بعد از ايجاد اين بستر توسط IBM براي اولين بار توسط يك شركت هواپيمايي در آمريكا با نام Semi-Automatic Business Research Environment (SABER)  مورد استفاده قرار گرفت اين شركت از اين بستر براي رزرواسيون بليط هواپيما به صورت انلاين استفاده مي كرد، به اين صورت كه كامپيوترهاي واقع در آژانس هاي مسافرتي به يكServer  در IBM متصل مي شدند كه مي توانستند به يك Database همزمان دسترسي داشته باشند تا همه آژانس هاي مسافرتي بتوانند به طور همزمان به اطلاعات دسترسي داشته باشند و كار رزرو كردن بليط مسافران خود را انجام دهند.

فروشگاه اينترنتي در ابتدا فقط به عنوان يك ابزاري تبليغاتي و يك ويترين براي شركت ها عمل مي كرد كه شركت هاي بزرگ از آن براي معرفي محصولات خود استفاده مي كردند تا بتوانند اطلاعات كامل مربوط به محصول خود را معرفي و ارائه كنند اما با همه گير شدن بيشتر اينترنت و راه پيدا كردن كامپيوترها به خانه ها به سرعت مديران شركت هاي تجاري و توليد كنندگان دريافتند كه مي‌توانند از اين ابزار ساده براي فروش محصولات و خدمات خود استفاده كنند و محصولات خود را به تمام دنيا معرقي و به فروش برسانند بدون آنكه محدوديت فيزيكي و زماني داشته باشند، چراكه تجربه يك خريد آنلاين مي‌تواند مزاياي بسياري هم براي فروشنده و هم خريدار ايجاد كند از طرفي فروشنده هيچ محدوديتي در زمان، مكان و تنوع اجناس خود ندارد و مي‌تواند هزينه هاي آن را تا حد چشم گيري كاهش دهد و اين يعني قيمت تمام شده كمتر و قدرت بيشتر براي رقابت؛ از طرف ديگر خريدار نيز بدون محدوديت زماني و مكاني مي‌تواند در كوتاه ترين زمان محصول خود را پيدا كرده و آن را با هزينه اي بسيار كمتر تهيه كند همين چند عامل باعث شد فروشگاه اينترنتي و تجارت آنلاين با سرعتي باورنكردني رشد كنند تا جايي كه امروزه محصول و يا خدماتي نيست كه در اينترنت نتوانيد آن را يافت كنيد.

رشد فروشگاه هاي آنلاين از كجا شروع شد

اولين سرور و مرورگر وب جهاني توسط  Tim Berners-Leeدر سال 1989 براي استفاده تجاري شروع به طراحي كرد و در سال 1991 شروع به كار كرد و پس از آن در سال 1994 بانكداري آنلاين كار خود را آغاز كرد و سپس اولين فروشگاه اينترنتي پيتزا توسطPizza Hut  در سال 1994 افتتاح شد و در حقيقت اولين فروش اينترنتي انجام شد. بلافاصله پس از آن Amazon.com سايت فعاليت خود را در سال 1995 آغاز كرد و پشت آن eBay نيز در سال 1995 پا به دنياي تجارت الكترونيك گذاشتند و از اينجا به بعد بود كه فروشگاه هاي اينترنتي با سرعت باور نكردني يكي پس از ديگري پا به دنياي تجارت آنلاين گذاشتند تا جايي كه امروزه شركت هاي كوچك و حتي خرده فروشان نيز سعي كردند از اين بازار عقب نمانند تا بتوانند با راه اندازي فروشگاه اينترنتي محصول و خدمات خود را ارائه كنند و سهم خود را از اين بازار پيدا كنند اما به شما پيشنهاد مي كنيم آن را دست كم نگيريد و قبل از راه اندازي يك كسب و كار اينترنتي و فروشگاه اينترنتي خود با مشكلات و سختي هاي آن آشنا شويد چون اگر آشنايي درستي با آن نداشته باشد و نتوانيد در آن رقابت كنيد مي‌تواند به سرعت تمام سرمايه و كسب و كار شمارا در خود هضم كند و چيزي از آن باقي نگذارد.

رفتار خريدار يا مشتري در يك فروشگاه اينترنتي

هنگامي كه شخصي تصميم به خريد آنلاين مي گيرد به احتمال زياد از طريق تلفن همراه، رايانه، تبلت و يا ساير دستگاه هاي ديجيتال براي متصل شدن به اينترنت و جمع آوري اطلاعات استفاده  مي كند؛ اما محيط ديجيتال مي‌تواند تأثير منفي بر ذهن مشتري بگذارد چراكه توجه داشته باشد مشتري در زمان خريد آنلاين نمي ‌تواند شما و كسب و كارتان را ببيند و به همين دليل خطر بيشتري را نسبت به افرادي حس مي كند كه در يك فروشگاه فيزيكي خريد مي‌كنند، سه عامل اصلي وجود دارد كه ممكن است در تصميم گيري افراد در زمان خريد از يك فروشگاه آنلاين تأثير بگذارد اول اينكه مطمئنا مشتري دوست دارد در زمان خريد يك كالاي فيزيكي بتواند آن را از نزديك ببيند و آن را لمس كند و عدم وجود اين موضوع در يك فروشگاه آنلاين باعث مي‌شود مشتري به كيفيت و اصل بودن كلاً ترديد پيدا كند كه محصول واقعي كه قرار است به درست او برسد چقدر با تصاوير و توضيحات داده شده مطابقت مي كند، دوم اينكه مشتري ممكن است بابت اصل بودن كالا و خدمات پس از فروش و حتي گارانتي به شك بيفتد و از اين موضوع ترس داشته باشد كه اگر مشكلي وجود داشته باشد چطور مي‌تواند اين موضوع را پيگيري كند و بايد سراغ چه كسي برود، اما سومين عامل كه مي‌تواند تأثير منفي بر ذهن مشتري بگذارد پرداخت هزينه در مقابل محصول است كه ممكن است با استفاده از درگاه اينترنتي حساب بانكي خود را به خطر بيندازد و يا شايد هيچ گاه كالاي خود را دريافت نكند و پول خود را از دست بدهد اين عواملي هستند كه مي‌تواند در رفتار خريدار فروشگاه اينترنتي تاثير گذاشته و ترجيح دهد كالاي مورد نظر را از يك فروشگاه فيزيكي با قيمت بالاتر تهيه كند.

از همين رو صاحبان فروشگاه هاي آنلاين بر جنبه اعتماد مشتري تأكيد بسيار زيادي دارند و سعي مي‌كنند با روش هاي مختلف اعتماد بيشتر مشتري را به دست آورند به همين خاطر نيز بسياري از فروشگاه هاي اينترنتي براي اينكه بتوانند اعتماد مشتري خود را به دست آورند و احساس امنيت بيشتري به مشتريان خود بدهند از سرويس هايي مانند ارسال ريگان، تسويه درب منزل، بازگشت كالا و سرويس هاي ديگري به مشتريان خود ارائه مي‌كنند تا خريدار بتواند با اطمينان خاطر خريد خود را انجام دهد.

تجارت الكترونيك به سرعتي درحال توسعه در تمام دنيا مي باشد كه در كه در سال هاي خيلي نزديك شاهد اين خواهيم بود كه فروشگاه هاي فيزيكي بيشتر تبديل به ويترين و نمايشگاه هايي براي توليد كنندگان و نمايندگي ها مي شوند تا در آنجا بتوانند فقط محصولات خود را در ديد مشتري قرار دهند.

منبع: ويكي پديا


برچسب: فروشگاه اينترنتي و كسب و كار آنلاين از ابتدا تا به امروز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۸:۴۳ توسط:saman موضوع:

پاورپوينت ايجاد زنجيره ارزش پايدار براي مشتريان بانكها

دانلود پاورپوينت با موضوع ايجاد زنجيره ارزش پايدار براي مشتريان بانكها، در قالب ppt و در 47 اسلايد، قابل ويرايش، شامل پيشينه مديريت بازار، مشتري مداري، تاريخچه خلق ارزش، مدل هاي ارائه ارزش براي مشتري، Value Shop، Value Network ، Value Chain، Combination Model، زنجيره ارزش در بانكداري، نمونه اي از زنجيره ارزش براي خدمات بانكي، طراحي زنجيره ارزش



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

پاورپوينت ايجاد زنجيره ارزش پايدار براي مشتريان بانكها


برچسب: پاورپوينت,ايجاد,زنجيره,ارزش,پايدار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۳:۲۱ توسط:saman موضوع:

پاورپوينت و اسلايد در مورد تبريز

پاورپوينت آداب و رسوم مردم اسلايد درباره لباسهاي محلي تبريز اسلايد كامل درباره تبريز پاورپوينت كلاسي درباره تبريز پاورپوينت همراه با عكس تبريز تحقيق كامل درباره تبريز اسلايد كلاسي درباره تبريز پاورپوينت درباره تبريز اسلايد درباره آداب و رسوم تبريز جاذبه هاي گردشكري تبريز آداب محرم در تبريز اسلايد درباره رسم و رسوم شهرهاي ايران اسلايد د



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

پاورپوينت و اسلايد در مورد تبريز


برچسب: پاورپوينت,و,اسلايد,در,مورد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۳:۳۵ توسط:saman موضوع:

حفاظ آكاردئوني

حفاظ آكاردئوني

حفاظ آكاردئوني امروزه استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يكي از اجزاي اصلي در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيد حفاظ آكاردئوني  يكي از انواع حفاظ هايي است كه به صورت مشبك ساخته مي شود كه عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يك درب ضد سرقت استفاده مي شوند و باعث مي شوند كه شما بتوانيد حتي زماني هايي كه در منزل حضور نداريد امنيت را تا حد زيادي ايجاد كنيد.

تماس با كارشناس فروش 09123649705  مهندس حميد رضا هاشمي

حفاظ آكاردئوني در واقع يك حائل امنيتي و يك جدا كننده است كه براي جلوگيري از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار مي گيرد. اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند كه از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري كنيد و همچنين ايجاد مزاحمت را نيز در مكان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها كاهش مي دهد. حفاظ آكاردئوني عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يكي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت باشد.

توليد حفاظ آكاردئوني

درب هايي كه به عنوان حفاظ آكاردئوني توليد مي شوند معمولا داراي انواع مختلفي هستند و توسط شركت هاي مختلف توليد مي شوند. اين نوع درب ها معمولا با جوش هاي مخصوصي به هم متصل مي شوند تا بتوانند امنيت را به خوبي ايجاد كنند. شما همچنين امكان نصب يك يا چندين قفل را نيز خواهد داشت. در بسياري از موارد، اين نوع درب ها براي منازلي كه درب هاي ضد سرقت دارند نيز مناسب است چرا كه اغلب ديده مي شود كه اين نوع درب ها نيز توسط سارقين شكسته مي شود و آن ها مي توانند به آساني وارد خانه شما شوند.

حفاظ آكاردئوني اما در طرح هاي گوناگوني موجود است كه از جمله آنها ميتوان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل و كلاسيك اشاره كرد. دقت داشته باشيد كه در بين تمامي انواع اما مناسب ترين نوع طرح، سه گل است كه امنيت آن تضمين شده خواهد بود و شما ميتوانيد با خيال راحت از آن استفاده كنيد. در موارد ديگر، طرح ها ميتواند بسته به سليقه شما متفاوت باشد و آنچه كه ميخواهيد را بايد از فروشنده درخواست كنيد.

از حفاظ ديوار  چه ميدانيد؟

شايد در دنياي امروزه كه تمامي بخش هاي مختلف هوشمندسازي شده اند، استفاده از حفاظ هايي كه به صورت قديمي در ساختمان مورد استفاده قرار مي گرفتند اندكي به دور از مدرنيته باشد. آنچه شما بايد بدانيد كه در واقع همين حفاظ هاي نرده اي هستند كه امنيت را براي ساختمان شما ايجاد خواهند كرد. از جمله اين حفاظ ها ميتوان به حفاظ ديوار اشاره كرد كه علاوه بر اينكه زيباست و نماي جذابي به ساختمان شما مي دهد، يكي از بهترين انواع حفاظ براي افزايش امنيت ساختمان شما به حساب مي آيد. اما شما از حفاظ ديوار  چه ميدانيد؟

حفاظ ديوار  چيست؟

بدون شك شما هم گل ليليوم را ديده ايد. اگر بگوييم كه حفاظ ديوار  در واقع يك گل ليليوم فلزي است دور از واقعيت نيست. اين نوع حفاظ ها در واقع با شكل اين نوع گل ها ساخته شده اند. اين نوع حفاظ ها در عين اينكه به ساختمان شما زيبايي خاصي خواهند داد، به شما اجازه مي دهند تا به صورت كاملا حساب شده و امنيتي، حفاظت خود را تضمين كنيد.

حافظ ليليوم در واقع براي حفظ حريم خصوصي و همچنين امنيت معرفي شده است. اين نوع حفاظ ها امروزه به صورت گسترده اي در صنعت مورد استفاده قرار مي گيرند. حفاظ هاي ليليوم در واقع يك حصار امنيتي براي شما ايجاد خواهد كرد كه فرم آن مدرنيته شده است. معمولا حفاظ هاي ليليوم از موادي ساخته مي شوند كه گران قيمت نيستند اما حريم خصوصي را تا حد بسيار زيادي ايجاد مي كنند.

حفاظ ديوار  امنيت را ايجاد مي كند.

همانطور كه گفتيم، شما ميتوانيد توسط حفاظ ديوار  امنيت و حريم خصوصي را تا حد بسيار زيادي ايجاد كنيد. دقت داشته باشيد كه امروزه با توجه به مشكلاتي كه در زمينه هاي امنيتي براي خانه ها به وجود مي آيد استفاده از حصار هاي امنيتي محبوبيت بسيار زيادي پيدا كرده است. هدف اصلي از طراحي چنين حفاظ هاي هم در واقع حفظ امنيت است كه بتوان آن را با مدرنيته هم تطبيق داد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع حفاظ هاي به عنوان نرده هاي امنيتي استفاده كنيد و در واقع آنقدر مزاياي زيادي دارند كه به عنوان حفاظ ديوار نيز از آنها استفاده مي شود. اين نوع حصار ها در عين اينكه انعطاف پذيري زيادي دارند و به همين دليل هم شما ميتوانيد از آن ها در مكان هاي مختلف و به منظور هاي مختلف استفاده كنيد.

حفاظ پنجره و كارايي هاي آن در محافظت

زماني كه صحبت از حفاظ آكاردئوني به ميان مي آيد، بدون شك ميدانيد كه منظور همان ميله هايي هستند كه از جنس فلز يا استيل ساخته مي شوند و يك حفاظ را براي پنجره هاي شيشه اي و قابل شكست شما ايجاد مي كنند. اما چرا حفاظ پنجره امروزه جز بخش هايي است كه نميتوانيد در ساخت خانه و مكان هاي ديگر از آن صرف نظر كنيد؟

 

نصب حفاظ پنجره

كارايي هاي حفاظ پنجره گلنرده دار

زماني كه صحبت از حفاظ پنجره به ميان مي آيد، عده اي در واقع در اين فكر هستند كه حفاظي آهني همانند سلول ها زندان در مقابل شيشه هاي خانه زيباي آن ها نصب خواهد شد. با توجه به اين كه در ساختمان هاي امروزه، امنيت مقوله اي است كه حرف اول را مي زند، ميتوان گفت كه نصب حفاظ پنجره يكي از مهم ترين بخش هايي است كه بايد به آن دقت كنيد و بعضا مي توانيد آن ها را روي درها و برخي ديوار ها نيز نصب كنيد. زماني كه شما ميخواهيد يك خانه را اجاره كنيد و يا بخريد، بايد به امنيت درب ها و پنجره ها توجه زيادي داشته باشيد. امنيت يكي از مهم ترين بخش هاييست كه براي زندگي در يك ساختمان به داشتن آرامش بيشتر شما كمك خواهد كرد.

حفاظ پنجره دوجداره فرفورژه

امروزه اغلب پنجره هايي كه در ساخت خانه و يا به طور كل ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند دوجداره هستند. شما ميتوانيد در خانه خودتان لوازم و وسايل با ارزشي را نگهداري كنيد اما آيا ميتوانيد امنيت آن ها را نيز تضمين كنيد؟

حفاظ شاخ گوزني  و هر آنچه بايد بدانيد!

شايد امروزه استفاده از انواع مختلف حفاظ ها باعث مي شود كه شما بتوانيد امنيت ساختمان خود را تحت كنترل داشته باشيد. در واقع استفاده از حفاظ هاي مختلف يكي از آسان ترين راه هايي است كه شما ميتوانيد ساختمان خود را از تردد سارقين محافظت كنيد. دقت داشته باشيد كه انواع مختلفي از حفاظ ها وجود دارند كه از بين آن ها ميتوان به حفاظ شاخ گوزني اشاره كرد.

حفاظ شاخ گوزني  يكي از انواع حفاظ هايي است كه شما ميتوانيد براي حفظ موقعيت ساختمان خود از آنها استفاده كنيد.

اين نوع حفاظ ها معمولا ساختمان شما را در برابر ورود غيرمجاز افراد محافظت خواهند كرد اما به سبب اينكه هريك از انواع ساختمان هايي كه شما در آن سكونت داريد از نظر ارتفاع ديوار، موقعيت جغرافيايي ساختمان و ميزان بودجه متفاوت و منحصر به فرد هستند ميتوان گفت كه انواع گوناگوني از اين نوع حفاظ ها نيز ساخته شده است كه از بين تمامي آن ها حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي ترين و شناخته شده ترين نوع اين حفاظ ها هستند. شركت هاي مختلفي در زمينه توليدات اين نوع حفاظ ها فعاليت مي كنند كه هر يك از آنها اين نوع از توليدات را با توجه به روش هاي خاصي انجام مي دهند و حتي ميتوان گفت كه برخي از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نيز به شما نيز در اين زمينه كمك هاي شاياني خواهند كرد.

حفاظ شاخ گوزني  چيست؟

حافظ سرنيزه اي در واقع يكي از متداول ترين و همچنين شناخته شده ترين انواع حفاظ هاي روي ديوار است كه به يك شكل سنتي است. حفاظ هاي سرنيزه اي از دوران هاي قديم به اشكال سنتي براي انواع خانه ها و همچنين مكان هاي ديگر مورد استفاده قرار مي گرفتند. اينطور گفته مي شود كه انواع سنتي حفاظ هاي سرنيزه اي با فاصله اي اندك از نرده ها نصب مي شود كه در قسمت هاي بالاي آن ها درست مانند نوك تيز يك نيزه خواهند بود. اگرچه اينطور گفته مي شود كه اين نسل از نرده ها ديگر منسوخ شده و مورد استفاده قرار نمي گيرد و حفاظ هاي شاخ گوزني جاي حفاظ هاي نيزه اي را گرفته اند اما باز هم امنيت آنها مانند نوع هاي قديمي نخواهد شد و حتي حفاظ هاي نيزه اي مدرن نيز امنيت كمتري دارند اما نمي توان كارايي زياد و قابل قبول آن ها را كتمان كرد. اين نوع از نرده ها در واقع مانند انواع ديگر داراي تراكم بسياري روي ديوارها و ارتفاع هاي متفاوت هستند و به رنگ هاي متنوعي نيز موجودند.

 

 


برچسب: حفاظ آكاردئوني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۰:۴۷ توسط:saman موضوع: